کد خبر: ۶۵۰۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

گلایه قهرمان وزنه‌برداری کشور از رییس هیات آذربایجان‌غربی

وزنه‌بردار ملی‌پوش ارومیه‌ای گفت: دلیل خداحافظی من از حضور در عرصه قهرمانی، بی توجهی رییس هیات به ورزشکاران این رشته و تلاش نکردن برای بهبود شرایط است.
آفتاب‌‌نیوز :

علی میری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت روحی‌ من به شدت افت کرده و به خاطر شرایطی که در هیات رخ داده، مجبور شدم از ورزش و رشته وزنه‌برداری خداحافظی کنم.

وی اضافه کرد: در مسابقات آسیایی، مبلغی در حدود ۱.۵ میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت کردم ولی بعد از مسابقات جهانی یک ریال نیز به من کمک نشد و بدون بودجه به تمرین ادامه دادم.

گلایه قهرمان وزنه‌برداری کشور از رییس هیات آذربایجان‌غربی

وی بیان کرد: از فدراسیون وزنه برداری درخواست دارم که به قضیه هیات وزنه برداری آذربایجان غربی ورود کند زیرا کسی که با این رشته آشنایی ندارد، به عنوان رییس انتخاب شده و ورزشکاران را حمایت نمی‌کند.

وزنه بردار ارومیه‌ای با اشاره به تاثیر کرونا در بدتر شدن شرایط اظهار کرد: با شیوع این بیماری شرایط و هزینه تمرین کردن افزایش یافته و ما با شرایط مالی سخت مجبور به تمرین هستیم.

میری افزود: امیدوارم حرف های من که درد جامعه وزنه برداری است، شنیده و قدمی برای حل این مشکلات برداشته شود.

علی میری وزنه بردار ۲۵ ساله ارومیه‌ای که چندی قبل در مسابقات جهانی پاتایای تایلند با مهار وزنه‌های ۱۶۷ و ۲۰۷ به مدال نقره جهانی دست یافته بود، امروز از عرصه قهرمانی وزنه برداری خداحافظی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین