کد خبر: ۶۵۰۷۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

دلار تغییر کانال داد

قیمت دلار در صرافی های بانکی در ساعات میانی روز با افزایشی ۲۵۰ تومانی نسبت به ساعات ابتدایی صبح وارد کانال ۱۶ هزار تومان شد.
دلار تغییر کانال داد
آفتاب‌‌نیوز :

صرافی های بانکی در حال حاضر نرخ فروش دلار را ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ خرید دلار از مردم را ۱۶ هزار تومان اعلام کرده اند. دلار مقاومت بالایی را برای ورود به کانال ۱۶ هزار تومان نشان داد اما در حال حاضر شکسته شدن این سد شرایط تازه‌ای را پیش رو فعالان قرار داده است.

بر این اساس رشد قیمت در بازار دلار سبب افزایش قیمت در بازار یورو نیز شد. قیمت هر یورو در حال حاضر به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. صرافان باننکی هر دلار را به قیمت ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می کنند.

رشد قیمت ها در صرافی های بانکی سبب افزایش قیمت در بازار آزاد شد به طوری که قیمت دلار از ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان بالاتر رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
2
هر وقت قیمت دلار عوض میشه لطفا تیتر بزنید "دولت قیمت دلار را فلان قدر تغییر داد"
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
خخخخخ خندم میگیره هرکالای یا هرچیز دیگه اگر تو ایران ۱۰۰۰برابر بشه ملت تعجب نمیکنن مثلا همین دلا اگر امروز ۱۵ هزارتومان باشه و فردای اون روز دلار بر به قیمت ۲۰هزارتومان هیچ نیست ولی تاکه ۱۰۰ تا تک تومنی میاد پایین میگن کاهش دلار بابا برید خودتون مسخره کنید تمام اجناس خداتومان بالا میبرید بد میگید فلان چیز ارزان شد منظورت چیه از ارزانی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین