کد خبر: ۶۵۰۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

مصاحبه‌ای از پوتین که پس از چندماه سرانجام پخش شد

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه «راسیا ۱» به مردم روسیه اطمینان داد این کشور به طرز قابل اطمینانی توانایی مقابله با هر حمله خارجی یا تلاش برای مختل کردن تمامیت ارضی خود را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، این مصاحبه ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۱۹ انجام شده اما امروز پخش شد. در آن تاریخ پوتین از جمهوری داغستان روسیه دیدن می‌کرد. در طول دهه ۱۹۹۰ میلادی این منطقه شاهد فعالیتهای تروریستی بود که از خارج حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شد.

رئیس‌جمهور روسیه در این مصاحبه یادآور شد که این کشور موفق شد ۲۰ سال قبل از تمامیت خود در برابر بازیگران خارجی که قصد تخریب آن را از درون داشتند، محافظت کند. او افزود که چنین اقداماتی نه تنها در داغستان بلکه در مناطق دیگر روسیه هم انجام می‌شد.

مصاحبه‌ای از پوتین که پس از چندماه سرانجام پخش شد

وی گفت: «اگر موفق نشده بودیم جلوی تکه تکه شدن کشور را بگیریم، آینده غم‌انگیزی در انتظارمان بود، مردم رنج می‌کشیدند. آیا می‌توانستیم بگذاریم چنین اتفاقی رخ دهد؟!» وی سپس به مثال یوگسلاوی اشاره کرد که در نهایت چند تکه و ویران شد.

روسیه اخیراً هفتادوپنج سالگی پیروزی بر آلمان نازی را در جنگ جهانی دوم گرامی داشت. در این جنگ روسیه به عنوان بخشی از شوروی سابق حضور داشت. شوروی سابق که در سال ۱۹۴۱ مورد تهاجم آلمان قرار گرفت، در نبرد علیه فاشیسم ۲۷ میلیون قربانی داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین