کد خبر: ۶۵۰۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱

گاز چاه و برق جان سه نفر را در مرودشت گرفت

ظرف ۲۴ ساعت گذشته، در شهرستان مرودشت ۲ نفر به دلیل خفگی ناشی از استنشاق گاز درون چاه و یک نفر دیگر به علت برق پرفتگی، جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجتماعی پلیس استان فارس، یکشنبه بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی منجر به فوت در یکی از محله‌های شهر مرودشت، ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ کاووس محمدی ادامه داد: در بررسی های ماموران مشخص شد، ۲ نفر به هویت معلوم که در حیاط یک واحد مسکونی در حین حفاری چاه بودند بر اثر استنشاق گاز درون چاه و کمبود اکسیژن، دچار خفگی شده و جان سپردند.

وی با بیان اینکه اجساد متوفیان برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد، افزود: برای حفر چاه باید از دستگاه‌های تهویه صنعتی که امکان گردش هوا در اعماق چاه را فراهم می‌کند استفاده کرد تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

پسر بچه ۱۰ ساله قربانی برق گرفتگی شد

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت نیز امروز (یکشنبه) گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی در یکی از محله‌های مرودشت و انتقال مصدوم به بیمارستان، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که پسر بچه‌ای ۱۰ ساله در حالی که در منزل مشغول بازی بوده است بنا به عللی نامعلوم دچار برق گرفتگی شده و فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، والدین باید از تنها گذاشتن فرزندان خود در منزل خودداری کنند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین