کد خبر: ۶۵۰۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
تبلیغات

جوانب مثبت و منفی تجارت روزانه در مقابل سرمایه‌گذاری بلندمدت

علیرغم اختلافات، سرمایه گذاری و تجارت روزانه یکی از نیاز‌های اساسی است. مقاومت در برابر استرس برای هر تصمیم گیرنده در حوزه مالی خصوصاً در مواقع بحرانی بسیار مهم است. برنامه‌ای بسازید و آن را دنبال کنید. باید یک استراتژی مناسب تدوین شود و آن را با جدیت دنبال کند.
آفتاب‌‌نیوز :

سهام و دارایی‌های دیگر سود را از دو طریق مختلف ایجاد می‌کنند. در حالی که تجارت روزانه مبتنی بر حرکات کوتاه مدت است، طرح‌های سرمایه گذاری ممکن است سال‌ها طول بکشد. انتخاب شما باید بر اساس چندین عامل باشد. در اینجا یک مقایسه اساسی برای کمک به شما در تمایز بین استراتژی‌ها ارائه شده است. دلیلی برای پیگیری هر دو وجود ندارد.

تعاریف و تمایزات کلیدی

تجارت روزانه، همانطور که این اصطلاح نشان می‌دهد، شامل موقعیت‌هایی است که در همان روز باز و بسته می‌شوند. سود بستگی به معاملات دقایقی یا حتی چند ثانیه‌ای دارد. این امر نیاز به نظارت دقیق بر پویایی قیمت دارد.

جوانب مثبت و منفی تجارت روزانه در مقابل سرمایه‌گذاری بلندمدت

از طرف دیگر سرمایه گذاران برای مدت طولانی دارایی‌های خود را نگه می‌دارند. برخی حتی آن‌ها را به عنوان ارثیه برای آیندگان می‌گذارند. مواضع آن‌ها ماه‌ها یا سال‌ها باز است. از این رو، تجارت روزانه ممکن است رویکرد خرید و فروش نامیده شود.

تفاوت‌های دیگر شامل موارد زیر است:

سرمایه مورد نیاز.

مهارت و شخصیت.

سود بالقوة

حالت‌ها به سبک‌های مختلف تصمیم گیری نیاز دارند. به طور کلی گاهی اوقات، ذهنیت‌های مختلف در نحوه انتخاب تاثیر بسزایی دارد. تمایز اساسی در مدت زمان مواضع آزاد نهفته است. بین این دو، یک میانه وجود دارد که به عنوان تجارت نوسان شناخته می‌شود. در اینجا معاملات روز‌ها یا ماه‌های گذشته انجام می‌شود.

چقدر سرمایه لازم است؟

برای تجارت، حساب‌های کارگزاری در برخی از کشور‌ها به حداقل سرمایه ۲۵۰۰۰ دلار نیاز میباشد. این چیزی است که تجارت روزانه به طور کلی نیاز دارد. تبادل ارز یک استثناست. در اینجا هیچ محدودیتی قانونی وجود ندارد، اما ۱۰۰۰ دلار نقطه شروع پیشنهادی است. این در مورد پلتفرم بالای معاملات فارکس صادق است. سرانجام، معاملات روزانه معاملات آتی ممکن است از ۵۰۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ دلار شروع شود.

برای سرمایه گذاران بلند مدت، حداقل مجموعه‌ای وجود ندارد. مهم این است که کمیسیون در هر مورد خاص پرداخت می‌شود. این افراد در بورس فعالیت می‌کنند. معاملات آتی و هر دو ارز محدودیت‌هایی دارند که ممکن است آن‌ها را برای بلند مدت نامناسب جلوه دهد:

معاملات آتی تاریخ انقضا دارند.

چند ارز به اندازه کافی پایدار است.

از این رو، در حالی که در استراتژی فارکس از جفت ارز استفاده می‌کند، سرمایه گذاران ابزار‌های دیگر را ترجیح می‌دهند. این‌ها سهام و ETF هستند. هر دو می‌توانند معاملات آتی و ارزی را انجام دهند، اما به طور غیر مستقیم. برای تعیین شرایط و شرایط دقیق در منطقه با کارگزار محلی خود تماس بگیرید.

محدودیت زمانی

یکی از اشکال معاملات روز محدودیت زمانی آن است. بازار‌های آمریکایی و اروپایی زمان باز و بسته شدن خاصی دارند. در حالی که اولین در حدود ۹:۳۰ EST فعال است، بازار‌های اروپا برنامه خاص خود را دارند. اگر در آمریکای جنوبی مستقر هستید، بهترین زمان برای تجارت سریع در صبح یا عصر است.

سرمایه گذاران بلند مدت دلیلی برای نگرانی از چنین محدودیت‌هایی ندارند. آن‌ها می‌توانند در هر زمان دارایی بخرند و بفروشند. برخلاف تجارت روزانه، این ایده آل برای کسی است که تمام وقت کار می‌کند. تمام آنچه شما نیاز دارید چند ساعت در هر ماه است. سرمایه گذاران سهام موجود را تجزیه و تحلیل کرده و آن‌هایی را انتخاب می‌کنند که متناسب با استراتژی آن‌ها باشد. در اینجا، وقت گیرترین کار تولید استراتژی در وهله اول است.

دستاورد‌های سریع

برای معاملات سریع، تعهد روزانه حداقل باید چند ساعت در روز انجام شود. این بسته به شدت معاملات، هر هفته به ۱۵-۴۰ ساعت خلاصه می‌شود. معمولاً فعالیت اوج در ابتدای ساعات منظم بازار مشاهده می‌شود. این در حالی است که شانس سود شما از نوسانات در مقیاس بزرگ بیشتر است. سپس شدت به تدریج فروکش می‌کند.

دو ساعت اول برای بسیاری از معامله گران بسیار مهم است. برخی از آن‌ها در ساعات اولیه پیش از بازار برای ارزیابی وضعیت فعلی آماده می‌شوند. معاملات به دست آمده باید دو بار - روزانه و هفتگی بررسی شود.

جوانب مثبت و منفی تجارت روزانه در مقابل سرمایه‌گذاری بلندمدت

سود در سود

متوسط سود روزانه معامله گران سریع بین ۰.۵ تا ۳ درصد در بهترین سناریو است. در طول یک ماه، این به معنای ۱۰ تا ۶۰ درصد رشد است. هرچه حساب کوچکتر باشد - رقم بزرگتر است.

مزیت دیگر انباشت سریع سود است. به عنوان مثال، معامله گر که با ۴۰، ۰۰۰ دلار شروع می‌شود و ماهانه ۱۰ ٪ سود کسب می‌کند، ۴۴۰۰۰ دلار خواهد داشت. یک ماه دیگر با همان اندازه دستاورد‌ها، آن‌ها را با ۴۸.۴۰۰ دلار ترک می‌کند. این میزان سرمایه گذاری آنهاست. سود و ترکیب هر دو روزانه اتفاق می‌افتند.

در رابطه با سرمایه گذاران، آن‌ها در یک بازه زمانی طولانی‌تر فعالیت می‌کنند و سودآوری متناسب با آن تولید می‌شود. بطور متوسط، سهام سالانه ۱۰ درصد برای شما به ارمغان می‌آورد. این امر به بازده بالاتر احتمالی و عملکرد منفی گهگاه توجه می‌کند. معامله گران با استعداد می‌توانند شاخص سود خود را سالانه به ۲۰ درصد افزایش دهند.

نیاز به نظم و انضباط و کنترل هیجانات

علیرغم اختلافات، سرمایه گذاری و تجارت روزانه یکی از نیاز‌های اساسی است. مقاومت در برابر استرس برای هر تصمیم گیرنده در حوزه مالی خصوصاً در مواقع بحرانی بسیار مهم است. برنامه‌ای بسازید و آن را دنبال کنید.
باید یک استراتژی مناسب تدوین شود و آن را با جدیت دنبال کند. انحرافات ناشی از محرک‌های عاطفی اغلب منجر به خطا می‌شوند؛ و خطا‌ها باعث خسارت مالی می‌شوند؛ بنابراین، معامله گران و سرمایه گذاران روزانه فقط باید براساس محرک‌های تجاری تصمیم گیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین