کد خبر: ۶۵۰۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
نظام تولید و توزیع خودرو نیازمند اصلاح است

در دیدار وزیر صنعت و رئیسی چه گذشت؟

سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تقدیر از برنامه‎ها تلاش‎ها و گزارش خوب این وزارتخانه، اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو را ضروری دانست.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیسی در دیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به التهابات ایجاد شده در نظام توزیع خودرو و افزایش غیر منطقی قیمت خودروهای تولید داخل گفت: با توجه به اختیارات اعطایی از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی به وزارت صمت باید از سوی این وزارت خانه تدابیری اتخاذ شود که در ایام شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به هیچ عنوان مشکل جدیدی برای مردم ایجاد نشود.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس قوه قضائیه با تاکید بر لزوم اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو افزود: نظام توزیع خودرو باید به گونه‎ای باشد که نیازمندان واقعی بتوانند به سهولت از خودروسازان خودروی مورد نیاز را تهیه کنند و فرصت التهاب آفرینی از افراد سودجو و فرصت طلب در بازار مایحتاج عمومی نیز گرفته شود.

در دیدار وزیر صنعت و رئیسی چه گذشت؟

در این دیدار وزیر صمت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار خودرو تاکید کرد: بنا داریم در حوزه تولید خودرو به گونه‎ای رفتار کنیم که مانعی فراروی تولید ایجاد نشود و تولیدات خودرویی به سهولت به دست مصرف کننده برسد.

رحمانی همچنین گزارشی از راه اندازی مجدد کارخانجات واگذار شده از سوی سازمان خصوصی سازی ارائه کرده و وعده داد مشکلات مربوط به شرکت هپکو در اسرع وقت مرتفع گردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط خاص کشور در ایام شیوع بیماری کرونا، اعلام کرد در مورد تامین کالاهای اساسی مردم هیچ نگرانی وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین