کد خبر: ۶۵۰۹۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
روحانی امروز وزیر صنعت را عزل و مدرس‌خیابانی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت منصوب کرد

نامه وزیر برکنارشده صنعت خطاب به روحانی: واعظی من را تهدید کرد/ حجت شرعی برای استعفا ندیدم

رضا رحمانی گفته است: آقای واعظی با اینجانب تماس و تهدید کردند در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی شما برکنار خواهید شد.
آفتاب‌‌نیوز :

نامه رضا رحمانی وزیر عزل شده صنعت خطاب به رئیس‌جمهور منتشر شد.

در نامه روحانی خطاب به روحانی آمده است: با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حتماً مستحضرید در تاریخ ۹۹/۲/۱۷ جناب آقای واعظی با اینجانب تماس و تهدید کردند در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی شما برکنار خواهید شد و لازم است در این فرصت با لابی نمایندگان، خصوصا نمایندگان آذری‌زبان را قانع و برای این طرح رای بگیرید. بنده هم عرض کردم مجلس که زیر نظر بنده نیست و بنده مشکلی با موضوع ندارم.

نامه وزیر برکنارشده خطاب به روحانی: واعظی من را تهدید کردند/ حجت شرعی برای استعفا ندیدم

امروز ۱۳۹۹/۲/۲۲ که اینجانب در جلسه توسعه صادرات دفتر معاون اول محترم حضور داشتم مجدداً جناب آقای واعظی تماس گرفتند و اعلام نمودند استعفا بدهم.

به استحضار می‌رساند اینجانب حجت شرعی برای استعفا نمی‌بینم و کماکان مثل ۱۹ ماه و سالیان گذشته، با تمام توان آماده خدمتگزاری بوده و به ویژه در شرایط سخت کشور و تجربیات گرانبهایی که اندوخته‌ام، کماکان آماده فداکاری و خدمتگزاری شبانه روزی به مردم عزیزمان هستم.

از اینکه در دوره حدود ۱۹ ماه مسئولیت اینجانب علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام و انقلاب برای تعطیلی تولید کشور به مدد الهی و تلاش شبانه‌روزی همکاران صدیقم نسبت به حفظ و افزایش و روند تولید و تامین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی کشور به ویژه عبور از تحریم‌ها و حوادث مختلف و در خصوص بحران کرونا که مورد تایید تاکید مقام معظم رهبری بوده است به خود میبالم و در تعجب هستم که چرا علیرغم حصول نتایج درخشان و قابل افتخار می‌بایست این‌گونه بنا به انگیزه‌های سیاسی تحت فشار قرار گیرند.

در هر حال هر تصمیمی بگیرید برای اینجانب محترم است و کماکان خود را خدمتگزار کوچک و عاشق ملت بزرگ ایران و سرباز ولایت می‌دانم.

نامه وزیر برکنارشده خطاب به روحانی: واعظی من را تهدید کردند/ حجت شرعی برای استعفا ندیدم

گفتنی است که امروز روحانی، وزیر صنعت را عزل و با صدور حکمی حسین مدرس خیابانی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
0
آدم لذت میبره از اینهمه ..... باید هم پراید ۹۰ میلیون باشد.
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
آره راست میگه خیلی خوب کار کرده .کی میتونست پراید را 90 میلیون بکنه؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
آقای وزیر جنابعالی نشان دادی که درکنترل بازار کالا و کنترل قیمت خودرو ناتوان هستی .تو نتوانستی از پس مافیای قدرتمند خودرو درآیی.توحتی نتوانستی مافیای ماسک ومواد ضد عفونی کننده نوظهور را هم کنترل کنی.اقدام رئیس جمهور اقدام بسیار بجا ولی دیر هنگام بود.با این همه مردم ایران پس از مدتها یک خبر خوشحال کننده شنیدند وشاد شدند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین