کد خبر: ۶۵۱۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

حلالی: پرسپولیس نباید تاوان ترس دیگر تیم‌ها را بدهد

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره تعطیلی لیگ بدون معرفی قهرمان گفت: پرسپولیس نباید تاوان ترس دیگر تیم‌ها از شیوع کرونا را بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص وضعیت نامشخص این فصل لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: به نظر من باید این چند هفته پایانی را برگزار کنند چون همه تیم‌ها زحمت کشیده‌اند. الان شرایط طوری است که نمی‌توانیم بگوییم مثلا تا یک ماه دیگر کرونا از بین می‌رود، پس باید به این شرایط عادت کرد.

وی ادامه داد: اگر لیگ برگزار شود، حق به حق‌دار می رسد. ضمن اینکه با قوانین جدیدی که وضع شده، دست مربیان هم برای استفاده از بازیکنان بیشتر باز شده است. ما باید این فصل را برگزار کنیم و فصل بعد را هم فشرده برگزار کنیم تا شرایط جبران شود.

حلالی: پرسپولیس نباید تاوان ترس دیگر تیم‌ها را بدهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به هجمه‌هایی که علیه این تیم در خصوص قهرمانی‌های گذشته وجود دارد نیز اظهار داشت: پرسپولیس جام ندیده نیست و اتفاقا خیلی از جام‌های این تیم را هم به ما ندادند. ما مثل تیم‌های دیگر نیستیم که ویترین جام های‌مان خالی باشد. استقلال در سوپرجام ترسید و مقابل پرسپولیس بازی نکرد حالا توقع دارند که جام را هم به آنها بدهند.

حلالی افزود: مگر پرسپولیس از ترسش به ترکیه فرار کرد تا در سوپرجام بازی نکند؟ شما چطور توقع دارید با این وضعیت جام را هم به شما بدهند؟ بعد هم که در دادگاه CAS هم ثابت شده با پرسپولیس است. از آن طرف سپاهان هم مقابل پرسپولیس بازی نکرد، وقتی به زمین نیامدند، بازی باید ۳ بر صفر شود. پرسپولیس که نباید تاوان ترس دیگر تیم‌ها را بدهد، تیمی که با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر جدول است و از کسی نمی ترسد.

وی خاطرنشان کرد: شما ببینید در نیم فصل اول پرسپولیس چقدر مشکل داشت و چند بازی را باخت اما بقیه تیم‌ها آنقدر ضعیف هستند که حتی در این شرایط هم از پرسپولیس ۱۰ امتیاز عقب هستند. تیمی که مدعی قهرمانی است که نباید این طور باشد. لاقل یکی از این تیم‌ها باید یقه پرسپولیس را می‌گرفت. اینها چطور مدعی قهرمانی هستند که نمی‌توانند به این پرسپولیس هم برسند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: شاید باید قانون جدیدی وضع کنیم مثلا یک فصل تیم‌ها با هم بازی کنند و بعد با قرعه کشی قهرمان را مشخص کنیم، شاید این‌طور بعضی از تیم‌ها آرام بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین