کد خبر: ۶۵۱۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵

عکس| آتش‌سوزی در بازار مرکزی آستارا

با ایثار و از جان گذشتگی آتش نشانان، حریق چند باب مغازه در بازار مرکزی بندر مرزی آستارا مهار شد.
آفتاب‌‌نیوز :

ایرج خلیل رشیدی، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اظهار کرد: در پی تماس های مردمی حدود ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته (دوشنبه ۲۲ اردیبهشت) و اطلاع رسانی در خصوص وقوع حریق در واحدهای صنفی خیابان امام خمینی (ره) این بندر مرزی، مأموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حریق از یک باب مغازه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی آغاز شده بود، ادامه داد: سرعت و شدت حریق و انفجار لوازم آرایشی سبب شد تا علاوه بر سختی عملیات اطفا، زبانه های آتش به واحدهای مجاور سرایت کرده و آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

عکس| آتش‌سوزی در بازار مرکزی آستارا

وی با تأکید بر اینکه با تلاش های آتش نشانان حریق رأس ساعت ۲۴ به شکل کامل مهار شد، افزود: در این حادثه یک باب مغازه به شکل کامل در آتش سوخت و یک آتش نشان از ناحیه دست دچار مصدومیت شد.

خلیل رشیدی از حضور ۱۰ نفر نیروی آتش نشان با دو دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی در عملیات اطفا سخن گفت و خاطرنشان کرد: نیروهای برق و گاز نیز برای امداد رسانی در حوزه کاری خود نیز در محل حادثه حضور یافتند.

عکس| آتش‌سوزی در بازار مرکزی آستارا

وی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

آتش نشانی آستارا دارای ۱۸ نفر نیروی عملیاتی آموزش دیده و مجرب و شش دستگاه خودروی آتش نشانی سبک پیش رو، نیمه سنگین و سنگین، یک واحد موتوری ویژه حمل آتش خاموش کن و دو تانکر تغذیه و آب رسان و یک دستگاه آمبولانس است.

عکس| آتش‌سوزی در بازار مرکزی آستارا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین