کد خبر: ۶۵۱۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

خلبان آمریکایی در سنگاپور به زندان محکوم شد

منابع خبری گزارش دادند: یک خلبان تجاری آمریکایی که اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین) مقررات قرنطینه را در سنگاپور نقض کرده بود، امروز چهارشنبه به مدت چهار هفته به تحمل حبس در زندان محکوم شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز چهارشنبه استریتس تایمز ، برایان داگان یرگان 44 ساله که روز سوم آوریل (جمعه 15 فروردین) از استرالیا وارد سنگاپور شده بود امروز در دادگاه به جرم خود در نقض مقررات منع آمدوشد برای جلوگیری از شیوع کرونا اقرار کرد. اداره مهاجرت سنگاپور دستور داده بود که او مجاز به حضور در مکان های عمومی تا روز 17 آوریل نیست.

اداره مهاجرت سنگاپور با اعلام شکایت علیه وی گزارش داد: این فرد خاطی با نادیده گرفتن مقررات قرنطینه روز 5 آوریل اتاق خود در هتل " فرودگاه کراون پلازا چانگی" را ترک کرده و با قطار ام آر تی به ایستگاه "سیتی هال" رفته و سپس در مرکز خرید "چایتاتاون سنتر" حضور یافته و اقلام شخصی خریداری کرده و حدود 3 ساعت بیرون از اتاق خود بوده است.

خلبان آمریکایی در سنگاپور به زندان محکوم شد

افرادی که مرتکب نقض مقررات قرنطینه شوند تا 10 هزار دلار جریمه و تا 6 ماه زندان می شوند.

این دولت شهر ۵.۷ میلیون نفری بیش از ۲۱ هزار مورد ابتلا به کرونا دارد که یکی از بالاترین آمار ابتلا به کرونا در آسیا است که علت آن تا حد زیادی آلودگی به کرونا در میان کارگران مهاجر است.

مطابق مقررات قرنطینه در سنگاپور که از روز هفتم ماه آوریل (سه‌شنبه ۱۹ فروردین) آغاز شده و تا روز اول ژوئن (دوشنبه ۱۲ خرداد) ‌ ادامه خواهد داشت، مردم تنها می‌توانند برای خرید اقلام ضروری از خانه خارج شوند و همیشه باید در اماکن عمومی ماسک بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین