کد خبر: ۶۵۱۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

سرقت با ترفند ماساژ درمانی

سارقی که درپوشش ماساژ درمانی در منزل اقدام به بی‌هوش کردن شهروندان و سرقت از آنان کرده بود، دستگیر شد.
سرقت با ترفند ماساژ درمانی
آفتاب‌‌نیوز :

در تاریخ ۱۸ اسفند سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۶ نامجو به مأموران اعلام کرد که در فضای مجازی با فردی که خود را متخصص در زمینه ماساژ درمانی می‌دانست آشنا و قرار شده با پرداخته هزینه‌ای او به منزلش رفته و اقدام به ماساژ درمانی کند، اما پس از حضور متهم در منزل، این فرد در همان دقایق اولیه با تعارف آبمیوه صاحبخانه را بیهوش کرده و و اموالی از قبیل وجه نقد - گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپش را به سرقت برده و متواری شده است.

با کسب این اطلاعات پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری به شیوه بیهوشی تشکیل و به دستور مقام قضایی برای برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در همین راستا نیز ماموران پلیس آگاهی با توجه به شیوه و شگرد ارتکاب سرقت و با بهره‌گیری از همان اطلاعات اندک به دست آمده از متهم پرونده، موفق به شناسایی سارق شدند.

با شناسایی دقیق متهم پرونده و در بررسی به عمل آمده از سوابق وی مشخص شد که این فرد با تشکیل یک کانال در فضای مجازی و تبلیغ گسترده با شماره تماس‌های مختلف شهروندان را جذب و پس از حضور در منازل شان، با تعارف آبمیوه آنها را بیهوش و اموال با ارزش داخل خانه را سرقت کرده و متواری می شود.

در همین راستا نیز ماموران محل سکونت متهم در در شهر کرج را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی او ا در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که در جریان بازجویی‌های انجام شده این فرد صراحتا به سرقت به شیوه بیهوشی از شاکی پرونده اعتراف کرد. همچنین متهم به انجام سرقتهای مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران معترف شد که با تلاش کارآگاهان تعداد دیگری از مال باختگان و شاکیان پرونده شناسایی و برای طرح و پیگیری شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند.


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: ارزش ریالی مجموع سرقت‌هایی که توسط متهم انجام شده بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است. همچنین قرار قانونی از سوی مقام قضائی صادر و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان و مال باختگان احتمالی پرونده، همچنان در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین