کد خبر: ۶۵۱۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

سرپرست لیگ فوتبال ایران: هیچ تاریخی را برای شروع لیگ برتر فوتبال اعلام نکردیم

سرپرست کمیته مسابقات لیگ فوتبال ایران درباره شایعه آغاز شدن لیگ برتر در تاریخ ۲۲ خرداد گفت: تاریخ مشخصی را برای شروع مسابقات لیگ برتر اعلام نکردیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سهیل مهدی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ما امروز(شنبه) جلسه‌ای را با ستاد مبارزه با کرونا نداشتیم. بعد از صحبت‌های ریاست جمهوری ابتدا خوشحال شدیم که سلامت جامعه رو به بهبود است. بعد از آن هم اگر ابلاغی از طرف ستاد مبارزه با کروتا در ورزش داشته باشیم آماده هستیم تا بازی‌ها را برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: به محض اینکه ابلاغ به ما صورت گیرد ابتدا وارد فاز تمرینات می‌شویم و تست‌های پزشکی انجام می شود. پروتکل‌ها در زمان تمرین تیم‌ باید رعایت شود و سپس به سراغ برگزاری مسابقات می‌رویم. نظر ما بر اساس ابلاغیه است. علاوه بر فوتبال خیلی از رشته‌های ورزشی ما متتظر این خبر بودند که ریاست جمهوری اعلام کرد. با این اتفاق نشاط به جامعه برمی‌گردد و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم.

سرپرست لیگ فوتبال ایران: هیچ تاریخی را برای شروع لیگ برتر فوتبال اعلام نکردیم

سرپرست کمیته مسابقات لیگ فوتبال درباره قرمز بودن وضعیت استان تهران و احتمال برگزاری بازی تیم ‌های تهرانی در خارج از پایتخت گفت: طی جلسه‌ای که با ستاد ملی کروتا طی هفته گذشته داشتیم اولین موضوعی که بحث شد این بود که فضای برگزاری تمرینات و بازیکنان ۱۴ روزه است. یعنی شیوع ویروس و بهبود آن ۱۴ روز یک بار قابل تصمیم گیری و رصد خواهد بود. چون می‌خواهیم وارد فاز تمرینات شویم درباره زمان شروع بازی‌ها اظهار نظر نمی‌کنیم. انشاالله وارد فاز مسابقات که شدیم با منتشر کردن پروتکل‌ها مشخص می‌شود که شهرهای مختلف چه وضعیتی دارند.

وی درباره برگزاری جام حذفی نیز اظهار داشت: در جام حذفی تعداد بازی‌های کمتری باقی‌مانده است. برعکس لیگ نگرانی درباره جام حذفی کم است. اجازه بدهید ابتدا وارد لیگ بشویم. بعد از آن مطمئن باشید جام حذفی را هم حتما به اتمام می‌رسانیم.

مهدی درباره بیستمین دوره لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما هر کاری که انجام می‌دهیم و برنامه‌ای که داریم پیش درآمدی است برای آغاز بیستمین دوره لیگ برتر. ابتدا باید دید در لیگ جاری چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. سپس باید منتظر تاریخ‌های فیفا و ای‌اف‌سی برای برگزاری مسابقات آسیایی باشیم. بعد از آن و با توجه به شرایط موجود تصمیم می‌گیریم که فصل بعد چگونه و چه زمانی آغاز می‌شود. مسلما برنامه‌هایی داریم اما باید یک سری مسائل حل شود.

وی در پایان درباره شایعه آغاز مسابقات لیگ برتر در تاریخ ۲۲ خرداد اذعان داشت: شما به من بگویید که این شایعه چیست؟ هنوز به این تاریخ مشخصی نرسیده‌ایم و تاریخی هم اعلام نکرده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین