کد خبر: ۶۵۱۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

گروگان‌گیری برای 2 میلیون تومان!دستگیری آدم‌ربایان در کمتر از 5ساعت

سه آدم ربا که در ازای مبلغ دو میلیون تومان، جوان 21 ساله ای را ربوده بودند با تلاش کارآگاهان پلیس "دامغان" دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عبداله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این مطلب به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 04:48دوشنبه گذشته گزارش ربایش پسری 21 ساله در"دامغان" به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم به فرماندهی انتظامی شهرستان "دامغان" صادر و بی درنگ تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه بررسی‌های مشخص شد جوان ربوده شده در تماسی از مادرش درخواست واریز دو.میلیون تومان وجه نقد را برای گروگانگیران در قبال آزادی اش داشته است.

به گفته سردار حسنی، تحقیقات فنی و اطلاعاتی پلیس ادامه یافت تا این که در کمترین زمان ممکن، یکی از دوستان گروگان که همان روز با وی مشاهده شده بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و برای پاره‌ای توضیحات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: متهم که از سرعت عمل پلیس بهت زده شده بود در بازجویی‌ها از انجام گروگانگیری و انتقال گروگان به یکی از روستاهای اطراف شهرستان "دامغان" با همدستی دو نفر دیگر خبر داد.

سردار حسنی با اعلام اجرای عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس برای نجات گروگان توسط ماموران انتظامی شهرستان "دامغان" خاطرنشان کرد: در این اقدام هماهنگ، تمام جوانب برای سلامت گروگان مد نظر قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی از رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان و بازگشت وی به آغوش گرم خانواده خبرداد و گفت: این عملیات از زمان شروع یعنی به محض دریافت خبر گروگانگیری تا لحظه نجات گروگان کمتر از 5 ساعت به طول انجامید.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم خود مبنی بر آدم ربایی گفت: هر سه نفر پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین