کد خبر: ۶۵۱۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸

اولین واکنش کاخ سفید به انتقاد تند اوباما از ترامپ

به دنبال انتقاد باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا از نحوه عملکرد دولت ترامپ در پاسخ با شیوع ویروس کرونا، مشاور تجاری کاخ سفید روز یکشنبه به تندی از انتقادات اوباما پاسخ داده‌است.
آفتاب‌‌نیوز :

پیتر ناوارو در مصاحبه با شبکه‌ای بی‌سی نیوز گفت: من خوشحال هستم که آقای اوباما شغل جدیدی به عنوان دبیر مطبوعاتی جو بایدن (نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰) پیدا کرده است.

سخنان کنایه آمیز مشاور تجاری کاخ سفید در حالی عنوان می‌شود که اوباما روز شنبه در انتقاد از عملکرد دولت ترامپ گفت: ویروس کرونا عدم رهبری دولت ترامپ را نشان داد.

اولین واکنش کاخ سفید به انتقاد تند اوباما از ترامپ

اوباما گفت:بیش از هرچیزی، همه گیری ویروس کرونا موجب شد تا سرانجام پرده این باور کنار رود که بسیاری از آن‌هایی که امروز در راس کار قرار دارند، بدانند که چه انجام می‌دهند.

رییس جمهوری پیشین آمریکا در این نطق اینترنتی خطاب به ۲۷ هزار دانشجو افزود: بسیاری از افرادی که اکنون در راس امور قرار دارند حتی حاضر نیستند تظاهر کنند که مسئولیتی برعهده دارند.

اوباما درادامه این محکومیت ضمنی از دولت ترامپ، خطاب به این دانشجویان گفت: اگر قرار است جهان (مکان) بهتری شود، این وابسته به شما است.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گذشت که از این تعداد بیش از ۳۱۳ هزار نفر جان باخته‌اند.

آمریکا نیز با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مبتلا به این ویروس و بالغ بر ۹۰ هزار نفر جان باخته حدود یک سوم از مبتلایان به کووید-۱۹ درجهان را به خود اختصاص داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین