کد خبر: ۶۵۱۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

خبر خوب فدراسیون فوتبال ترکیه برای هواداران

رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد این احتمال وجود دارد که مسابقات فوتبال در این کشور در ماه ژوئن و با حضور تماشاگران برگزار شود.
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی دوماهه رقابت های فوتبال در سرتاسر در قاره سبز حالا به نظر می رسد که بعد از بوندسلیگا سایر لیگ های اروپایی نیز در تدارک از سرگیری ادامه مسابقات خود هستند. در همین رابطه فدراسیون فوتبال ترکیه هفته گذشته اعلام کرد که سوپرلیگ ترکیه از تاریخ ۱۲ ژوئن پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

حالا رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه خبر خوبی برای هواداران فوتبال در این کشور داشته و اذعان کرده که احتمالا از اوایل تابستان تماشاگران قادر خواهند بود که در ورزشگاه حضور پیدا کنند. او در این باره گفت: " هدف ما ادامه پیدا کردن مسابقات است چرا که در غیر این صورت با مشکل روبرو خواهیم شد. ما می‌خواهیم فصل را در درون زمین به پایان برسانیم. همچنین در طول فصل آزمایشات مورد نظر انجام خواهد شد.

خبر خوب فدراسیون فوتبال ترکیه برای هواداران

هدف ما ادامه پیدا کردن مسابقات است چرا که در غیر این صورت با مشکل روبرو خواهیم شد. ما می‌خواهیم فصل را در درون زمین به پایان برسانیم. همچنین در طول فصل آزمایشات مورد نظر انجام خواهد شد.

اگر مواردی وجود داشته باشد ما آنها را قرنطینه خواهیم کرد و همچنان به راه خود ادامه می دهیم. کشورهایی در حال از سر گیری رقابت های خود هستند که به مراتب وضعیت بدتری نسبت به ما دارند. هدف اول ما بازی بدون حضور تماشاگران است اما اگر اوضاع خوب پیش برود ما می توانیم آنها را از ماه ژوئن در ورزشگاه ها داشته باشیم."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین