کد خبر: ۶۵۱۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم اعلام شد

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم متوسطه را تشریح کرد.
نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

خسرو ساکی درباره برگزاری امتحانات پایه نهم اظهار کرد: برگزاری امتحانات پایه نهم در اختیار مدرسه است. مدرسه خودش آزمون را طراحی و اجرا و سپس اعلام نتیجه می کند.

وی افزود: قبلا امتحانات پایه نهم به جهت تاثیر سوابق در هدایت تحصیلی و ورود به مدارس نمونه دولتی در آیین نامه، هماهنگ استانی برگزار می‌شد اما با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد بحث طراحی سوال و اجرا به مدارس واگذار شده و به این ترتیب شرایط نسبت به سال‌های قبل اندکی تعدیل می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نتایج امتحان حضوری از نتایج غیرحضوری قابل استنادتر است و به جهت تاثیر در هدایت تحصیلی و پذیرش در نمونه دولتی، امتحانات این پایه به صورت حضوری انجام می‌شود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تصحیح اوراق به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؟ اظهار کرد: تصحیح الکترونیکی اوراق را هیچ زمانی کامل اجرا نکردیم. این طرح بهمن 97 به صورت پایلوت اجرا شده اما به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها متوقف شد.

ساکی این را هم گفت: تصحیح الکترونیکی اکنون در دستورکار است و روی آن کار می‌کنیم. با تامین اعتبار و تکمیل زیرساخت‌ها این طرح را اجرا می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
این نهایت بی مسولیتی و بی تفاوتی نسبت به سلامت مردم و سرمایه های آینده کشور است. بسیاری از مردم ۳ ماه است که نزدیک ترین عزیزانشان را ندیده اند و به حکم مسولیت اجتماعی و انسانی سختی های زیادی را برای قطع زنجیره انتقال این بلای بزرگ متحمل شده اند. حال به چنین بهانه بی ارزشی، توقع دارید مردم بچه های خود را به مدارس بفرستند؟ مدارسی که سالهاست در مدیریت بوفه خود ناتوان بوده و نتوانسته اند جلوی فروش اقلام مضر و غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته و غیر استاندارد را بگیرند، الان قرار است در مورد رعایت دقیق بهداشت و ضدعفونی موثر و مناسب تمام سطوح و کنترل فاصله اجتماعی مناسب، بشود به آنها اعتماد کرد؟ شرم بر آنهایی که سلامت و جان مردم برایشان بی ارزش است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین