کد خبر: ۶۵۱۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

سردار طلائی نیک: مجلس به عنوان پشتیبان و حامی، نقش موثری در پیشرفت‌های صنعت دفاعی داشته است

نشست مشترک وزارت دفاع با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر دفاع، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی، معاونین وزیر و اعضاء کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ستاد وزارت دفاع برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در این نشست سردار رضا طلائی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع طی گزارشی با اشاره به تعاملات دو جانبه ی وزارت دفاع و مجلس شورای اسلامی و بخصوص کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: مجلس دهم تعامل بی نظیری با وزارت دفاع داشت و پس از رأی قاطع نمایندگان به وزیر پیشنهادی حمایت های اعضای کمیسیون امنیت از برنامه های وزارت دفاع تداوم پیدا کرد.

وی با تبریک تصویب قانون مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این اقدام را گامی مهم در راستای اقتدار جمهوری اسلامی بیان کرد.

سردار طلائی نیک: مجلس به عنوان پشتیبان و حامی، نقش موثری در پیشرفت‌های صنعت دفاعی داشته است

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع نشست مشترک وزارت دفاع با اشاره به صدور ۱۵ بیانیه حمایتی از سوی نمایندگان مجلس در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با درک صحیح از نوع و حجم تهدیدات پیش روی نظام اسلامی همواره به عنوان یک رکن پشتیبان و حامی نیروهای مسلح و بخصوص صنعت دفاعی نقش موثری در پیشرفت های خیره کننده این حوزه داشته است.

سردار طلائی نیک افزود: در طول ۴ سال مجلس دهم بیش از ۴ برابر بودجه صنعت دفاعی ما افزایش پیدا کرد و قوانین حمایتی متعددی نظیر قانون حمایت از ایثارگران، قانون ساماندهی خدمت وظیفه، قانون سهم بودجه دفاعی از مالیات بر ارزش افزوده و سایر قوانین در این مدت تدوین شد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف صنعت دفاعی و ارتقاء قدرت دفاعی و ملی جمهوری اسلامی ایران وزیر دفاع با اشتیاق و علاقه مندی با ۳۲ بار حضور در مجلس شورای اسلامی سعی در ایجاد هماهنگی، هم افزایی، تشریک مساعی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین