کد خبر: ۶۵۲۲۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

بورس باز هم نزولی شد

شاخص کل بورس که روز گذشته روندی صعودی در پی گرفته و باز هم به کانال یک میلیون واحد بازگشته بود، امروز مجددا نزولی شد و به زیر یک میلیون واحد بازگشت.
بورس باز هم نزولی شد
آفتاب‌‌نیوز :

معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۱۵ هزار و ۸۸۳ واحد کاهش رقم ۹۸۶ هزار و ۲۴۱ واحد را ثبت کرد. این در حالیست که شاخص کل با معیار هم وزن امروز صعودی بود و با ۷۵۵ واحد رشد در رقم ۳۲۱ هزار و ۹۱۴ واحد ایستاد.

معامله گران امروز یک میلیون معامله انجام دادند که ۱۱۰ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال ارزش داشت. صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گوهر، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار گذاشتند. بانک‌های ملت، تجارت و صادرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو نمادهای پر بیننده بورس بودند.

شاخص کل فرابورس هم با ۱۷۸ واحد کاهش رقم ۱۱ هزار و ۱۱۳ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۶۷۹ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار سرمایه گذاری صبا تامین سهامی ذوب‌ آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را داشتند. لیست نمادهای پربیننده فرابورس از سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، سیمان لار سبزوان، گروه کارخانجات صنعتی تبرک و ریل پرداز سیر تشکیل شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
1- آیا سهام سایپا و ایران خودرو به کسی جز آنها که دسترسی سریع به امکانات ارتباط سریع استیشن به استیشن کارگزاری ها دارند، می رسد؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
لطفا عرضه سهام سایپا و ایران خودرو در بورس را بازرسی کنید. در همان کسر ثانیه اول تعداد متقاضیان با عدد 9999 نمایش داده می شود . و در طول روز به ازای چند میلیارد تقاضا برای تعداد سهام ، فقط چند میلیون سهم عرضه می شود. آنهم به کسانی که همان کسر ثانیه اول بالای صف می نشینند!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
معلوم بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین