کد خبر: ۶۵۲۳۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
اعضای شورای شهر بجای بررسی مشکلات مردم، دغدغه حقوق شهردار را دارند!

انتقاد رئیس شورای شهر از کم‌بودن حقوق ۱۴میلیونی آقای شهردار!

ویدئویی از اظهارات قابل تامل رئیس شورای شهر رشت درباره حقوق شهردار این شهر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که انتقاد کاربران را به دنبال داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

در این ویدئو عنوان شده است که اسماعیل حاجی‌پور (رئیس شورای شهر رشت) گفته: ناصرحاج محمدی (شهردار رشت) با حقوق ثابت ۷ میلیون و پانصد هزار تومان که جمعا با سایر مزایا و حق جلسات می‌شود ۱۴ میلیون تومان در ماه، به مدت ۱۸ ساعت از شبانه روز مشغول انجام وظیفه بوده و به شهروندان خدمت می‌کند و این مبلغ، در مقایسه با کارگر خدماتی شهرداری رشت که ماهیانه ۷ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند(بعید است کارگر شهرداری ۷ میلیون حقوق بگیرد)، ناچیز بوده و بنده پیشنهاد می‌کنم که ضریب حقوق شهرداران افزایش یابد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
هفت میلیون به یک کارگر ساده می دن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
کنایه را باید آنهایی بشنوند که با ایجاد تورم لجام گسیخته، کاری کرده اند که شهردار یک کلانشهر در فرض سلامت، برای خرید یک پراید 6 ماه حقوقش را باید پرداخت کند. برید ببینید در سایر کشورها با چند ماه حقوق یک کارگر ساده می توان خودرویی به مراتب بهتر از پراید تولید ملی خرید. آدرس غلط ندهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
من یک کتابدارم و ماهانه دریافتی ام 2/5 میلیون تومان است. فکر می کنم خیلی زیاد می گیرم! باید حقوقم را کم کنند و به افرادی چون شهردار محترم رشت بدهند تا آنها راضی باشند!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین