کد خبر: ۶۵۲۴۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱

نماینده ولی فقیه در سپاه: نسل جدید فلسطین آزادی قدس و نابودی اسرائیل را خواهد دید

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت وگو با یک رسانه عربی تاکید کرد که پیروزی نزدیک است و بی شک نسل جدید فلسطین آزادی قدس و نابودی اسرائیل را خواهد دید.
آفتاب‌‌نیوز :

حجه الاسلام والمسلمین علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد گفت: سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان دوست عزیز ما است و ما آماده‌ایم که جان‌های‌مان را فدای حزب‌الله کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در کنار محور مقاومت خواهد ایستاد و از حزب‌الله دفاع خواهد کرد. ما با قدرت از حزب‌الله و تمام جبهه‌های مقاومت حمایت خواهیم کرد و حتی یک ذره از این حمایت ما کم نخواهد شد.

وی تاکید: برخی از رهبران استکبار و موسسات استعماری آن‌ها این مساله را ترویج می دهند که بعد از شهادت سردار سلیمانی اوضاع تغییر خواهد کرد اما ما به آن‌ها می‌گوییم که آیا بعد از شهادت امام حسین علیه السلام خط آن امام به پایان رسید؟ آیا بعد از رحلت امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی به پایان رسید؟ آیا بعد از شهادت سردار سلیمانی حمایت های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت تغییر خواهد کرد؟ خیر. بلکه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی حمایت‌های ما از جبهه مقاومت قوی‌تر نیز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: همانگونه که بعد از رحلت امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر شد، امروز جبهه مقاومت قوی تر و گسترده تر شده است؛ بنابراین خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس جبهه مقاومت را قوی‌تر از گذشته خواهد کرد و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از حزب الله و جبهه مقاومت نیز بیشتر و قوی‌تر خواهد شد.

شیرازی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بعد از شهادت سردار سلیمانی در رابطه با مدرسه شهید سلیمانی سخن گفتند، این مدرسه الهام گرفته از مدرسه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است ؛ این مدرسه برگرفته از مدرسه اسلام است. وقتی که ما آماده هستیم که همه دارایی خود را فدای اسلام کنیم پس آماده ایم تا در راه مدرسه و اهداف و مسیر شهید سلیمانی فداکاری کنیم. ما به خطی مشی و افکار و اهداف سردار شهید سلیمانی پایبند هستیم و به یاری خداوند در این مسیری که امام خمینی(ره) آن را ترسیم کرد و شهید سلیمانی آن را ادامه داد، باقی خواهیم ماند تا به هدف نهایی خود یعنی نابودی استکبار جهانی و تشکیل تمدن اسلامی جدید برسیم و به یاری خداوند دشمنان اسلام از بین خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین توصیه‌های امام خامنه‌ای و شهید سلیمانی به مجاهدان مقاومت چیست؟ گفت: اول این‌که درتمام مراحل زندگی‌مان در راه خدا زندگی کنیم ؛ انسان روزی به دنیا می آید و روزی از آن می رود اما تنها چیزی که باقی می ماند کار در راه خدا است، اگر کار در راه خدا باشد جاودان می‌ماند و نمونه بارز آن شهید حاج قاسم سلیمانی است که در راه خداوند جهاد کرد و خداوند به آن غزت بخشید و بعد از شهادت نیز عزتش بیشتر شد و شهید سلیمانی در تاریخ جاودان ماند.

وی افزود: دوم پایداری و مقاومت است؛ زیرا نتیجه صبر و مقاومت پیروزی است ، دشمنان اسلام هیچ گاه نمی‌توانند جبهه حق را شکست دهند؛ زیرا شکست دشمن قطعی است و این یک قاعده الهی است.

شیرازی در ادامه تاکید کرد: روحیه شهادت باید در ما راسخ شود زیرا دشمن از قدرت و روحیه شهادت ترس و هراس دارد.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت در این مساله در جایگاه خوبی قرار دارد؛ زیرا روحیه شهادت طلبی در امت اسلامی درحال گسترش است و دلت و نابودی دشمن را شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به عشق فراوان شهید حاج قاسم سلیمانی به حزب الله، انصار الله، فاطمیون، حیدریون و تمام گروه های مقاومت در فلسطین، عراق و سوریه گفت: سردار سلیمانی وجود خود را وقف نیروهای مقاومت کرده بود و گاهی اوقات که به عراق، سوریه و لبنان سفر می کرد در طول 24 ساعت تنها دو ساعت می خوابید. او هیچگاه احساس خستگی نمی کرد و شب و روز برای محور مقاومت تلاش می کرد.

وی خطاب به ملت فلسطین گفت: شما روزی با سنگ جلوی رژیم صهیونیستی ایستادگی کردید اما امروز موشک و امکانات نظامی دارید ، این ها در نتیجه مقاومت و پایداری محقق شد که روز به روز در حال گسترش است و در مقابل رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افول است.

شیرازی تاکید کرد: اهالی غزه ارتش نیستند اما اسرائیل خود را ارتش چهارم دنیا می‌داند ،با این حال اهالی غزه ارتش اسرائیل را شکست دادند.

وی در پایان گفت: ملت فلسطین مطمئن باشند که پیروزی نزدیک است و بی شک نسل جدید آزادی قدس و نابودی اسرائیل را خواهد دید و زیر پرچم اسلام در مسجد الاقصی نماز خواهند خواهند. ملت فلسطین مطمئن باشد که جمهوری اسلامی ایران تا نابودی اسرائیل و بعد از آن نیز در کنار آن ها خواهد ایستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین