کد خبر: ۶۵۲۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

ثبت‌نام بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کنکور ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۳۱ هزار داوطلب در مرحله دوم ثبت نام خبر داد و گفت: با این حساب، آمار نهایی داوطلبان آزمون سراسری امسال بیش از یک میلیون ۳۹۱ هزار نفر است.
آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ در روزهای۳۰ و ۳۱ مردادماه، امکان ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات در این آزمون برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد فراهم شد.

وی در ادامه تصریح کرد:در واقع تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلا برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند ایجاد شده، لذا اطلاعات ثبت نامی آن‌ها از روز یکشنبه ۲۸ تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌، بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان می‌توانستند در این مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

ثبت‌نام بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کنکور ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در کنکور ۹۹ نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که این گروه از داوطلبان نیز در بازه زمانی تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

زرین آمیزی گفت: بر اساس آمار نهایی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تعداد ۳۱۵۱۸ نفر در مرحله تمدید مهلت، در آزمون سراسری ۹۹ ثبت نام کردند که مجموع کل داوطلبان این آزمون تاکنون یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۹۴ نفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین