کد خبر: ۶۵۲۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

شناسایی ۱۷ مورد مبتلای جدید به کرونا در استان بوشهر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تایید آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان بوشهر ۱۷ نفر به تعداد مبتلایان کرونا در استان بوشهر افزوده شد.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر سعید کشمیری بیان کرد: از ۱۷ مورد مثبت جدید، ۱۵ مورد در بوشهر، یک مورد در دشتی و یک مورد در دیلم شناسایی‌شده‌اند.  از ۱۵ بیمار جدید شهرستان بوشهر، ۱۲ آقا و ۳ خانم هستندکه در مرکز بیماریابی شهرستان به صورت سرپایی شناسایی شده‌اند و دو نفر از آن‌ها در بیمارستان شیراز بستری هستند.

شرکت در مراسم ختم آمار عالیشهر را بالا برد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در شهر عالیشهر تصریح کرد: شرکت در یک مراسم ختم باعث افزایش آمار مبتلایان در این شهر شده است.

شناسایی ۱۷ مورد مبتلای جدید به کرونا در استان بوشهر

وی عنوان کرد: بیمار جدید شهرستان دیلم یک دختر بچه ۹ ساله است که با مورد مثبت تماس داشته و در مراقبت خانگی به‌سر می‌برد.

دکتر کشمیری از تغییر آمار کلی استان بوشهر نسبت‌به روز گذشته خبر داد و افزود: یک نفر از موارد مثبت روز گذشته شهرستان تنگستان آقایی بود که پیش از این تست کرونای وی مثبت اعلام شده بود و روز گذشته دوباره تست داده که باز هم مثبت شده بود، بنابراین یک نفر از لیست تنگستان کم می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۶۸۴ نفر شامل ۴۰۶ مرد و ۲۷۸ زن) تا کنون ۳۲۶ نفر از آنان بهبودیافته و ۳۳۱ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: از ۱۴ بیمار بستری در بیمارستان، ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بازاریان مغازه‌ها را در تعطیلات عید فطر تعطیل کنند

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر گفت: از بازاریان و اصناف دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، برازجان، اهرم، خورموج، دیر، کنگان، عسلویه و جم درخواست می‌کنم به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری از امروز (جمعه ۲ خرداد) تا پایان تعطیلات عید فطر مغازه‌ها را تعطیل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین