کد خبر: ۶۵۲۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶

اردوغان: قدس خط قرمز تمام مسلمانان جهان است

رئیس جمهور ترکیه حمایت کشورش را از فلسطین اعلام و اظهار کرد: قدس خط قرمز مسلمانان در سرتاسر جهان است و ما اشغال اراضی فلسطین را نمی‌پذیریم.
اردوغان: قدس خط قرمز تمام مسلمانان جهان است
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در پیامی تلویزیونی ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد که مسجدالاقصی و قدس خط قرمز تمامی مسلمانان در سراسر جهان بوده و اشغال اراضی فلسطین را هرگز قبول نخواهیم کرد.

رئیس جمهور ترکیه همزمان با تبریک عید سعید فطر، حمایت کشورش از فلسطینیان را اعلام کرد.

اردوغان طی یک پیام ویدیویی که در توییتر منتشر شد خطاب به مسلمانان آمریکا گفت: «ما اجازه نخواهیم داد که سرزمین‌های اشغالی فلسطینیان به کسی دیگری (اشاره به معامله‌ی قرن) داده شوند.»

اردوغان با اشاره به مسجدالاقصی گفت که می‌خواهم مجددا تأکید کنم که قدس سه مکان مقدس ما مسلمانان را در خود جای داده و اولین قبله‌ی ما بوده است؛ قدس خط قرمز همه‌ی مسلمانان جهان است.

وی افزود: «برادرانمان در کشورهای غربی هر روز با اقدامات نژاد پرستانه و اسلام هراسانه مواجه می‌شوند که این امر بسیار باعث تأسف است. در طول ماه مبارک رمضان نیز جنگ و خون‌ریزی هم‌چنان در اقصی نقاط جهان اسلام به چشم می‌خورد.»

وی هم‌چنین به لزوم همکاری‌های بین‌الملل در مقابله با بحران‌های جهانی تأکید کرد و سازمان‌های بین‌الملل را در ایجاد چنین هماهنگی‌هایی مفید خطاب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
دروغ ميگه اين منافق فقط ميخواد ديگرانو شير كنه بندازه جلو
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین