کد خبر: ۶۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

مهدی رحمتی: قتل عمد و خیانت نکنید!

خبر اعلام شدن تست کرونای برخی از بازیکنان و عوامل تیم‌های لیگ برتری، موجب ترس و استرس تعدادی از نفرات باشگاه‌ها شده و آن‌ها در صحبت‌هایی جداگانه از مسؤولان ذی‌ربط درخواست لغو یا تعویق بازی‌ها را داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :

سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شهرخودرو مشهد با انتشار تصویری از یک خبر که نشان از وضعیت قرمز کرونایی در مشهد می‌دهد، اظهار کرد: فارغ از همه بحث‌های طرفداری، باید کارشناسی به ادامه برگزاری لیگ پرداخته شود. امروز مشهد در وضعیت قرمز قرار دارد و تست کرونای بیش از ۱۵-۱۰ نفر از بازیکنان و عوامل تیم‌ها مثبت شده است.

او ادامه می‌دهد: مسوولان تصمیم‌گیر! برای یک‌بار هم شده، تصمیم عاقلانه بگیرید که بعداً پشیمان نشوید و خیانت عمد خود را گردن اشخاص دیگر نیاندازید. بازی کردن با جان و زندگی افراد شوخی نیست و خیلی راحت و سطحی از آن نگذرید. این بار تصمیم در حد انتصاب اشتباه و رای ناعادلانه نیست، بلکه حفظ تندرستی افراد است.

دروازه‌بان شهر خودرو اضافه کرد: بازیگوشی و خودخواهی نکنید که این بار اگر تصمیم غلط بگیرید و بر اثر آن تصمیم، خدایی ناکرده جان شخصی به خطر افتاد، قتل عمد است و دستگاه قضایی و مردم باید افراد خاطی را محاکمه کنند.

مهدی رحمتی: قتل عمد و خیانت نکنید!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین