کد خبر: ۶۵۲۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

اتفاقی مهم در مسیر بازیگری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی با سریال «زیرخاکی»، وجه بازیگری خود را تثبیت کرد و از سایه یک فوتبالیست خارج شد.
اتفاقی مهم در مسیر بازیگری پژمان جمشیدی
آفتاب‌‌نیوز :

پژمان جمشیدی امسال با سریال «زیرخاکی» اثر جلیل سامان در تلویزیون حسابی خوش درخشید و بی‌شک می‌توان کلمه «پدیده» را درباره او به کار برد. جمشیدی با این سریال، از زیر سایه عنوان «فوتبالیست» بیرون آمد و حالا دیگر رسما به عنوان «بازیگر» شناخته می‌شود.

پژمان جمشیدی در «زیرخاکی» برخلاف آثاری که تا به حال در سینما بازی کرده، در کنار یک بازیگر کمدی دیگر حضور نداشت و زوج کمدی در کار نبود، بنابراین بار کمدی سریال روی دوش خودش بود. هرچند که دیگر بازیگران سریال مانند ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر و گوهر خیراندیش هم بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتند اما پژمان جمشیدی که نقش اصلی قصه را برعهده داشت، با بازی خوب خود موفق شد بیشتر از بقیه به چشم بیاید و دیگر بازیگران را کمی به حاشیه ببرد.

شخصیت «فریبرز» چه از لحاظ سن و سال و چه از نظر ویژگی‌های شخصیتی، در مقایسه با دیگر کاراکترهایی که او تا به حال بازی کرده متفاوت و نقش دشوارتری بود، پژمان جمشیدی هم در مقام بازیگر، بازی متفاوتی در این مجموعه داشت و باعث شد شخصیت «فریبرز» به کاراکتر محبوب و بامزه‌ای تبدیل شود. سریال «زیرخاکی» امسال بیشترین میزان بیننده و جایگاه اول را داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
دعا می کنم پژمان هیچ وقت خودش نبازه و تا اخرش طوری پیش رود که همه او را مثل بزرگان سینمای ایرانی چون علی حاتمی بشناسند و احترام کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین