کد خبر: ۶۵۲۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
فرمانده انتظامی بوشهر تشریح کرد

جزئیات قتل مشکوک جوان ۳۲ ساله در گلخانه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل جوان ۳۲ ساله در شهرستان دشتستان خبر داد.
جزئیات قتل مشکوک جوان ۳۲ ساله در گلخانه
آفتاب‌‌نیوز :

سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۵ روز جمعه دوم خرداد سال جاری، فردی مشکوک در شهر وحدتیه اطراف منزل فردی که بعدا مشخص شد ساعاتی قبل به قتل رسیده است مشاهده شده و اهل منزل به تصور این که احتمالا این فرد سارق است از مردم استمدادخواهی می کنند، که با کمک به موقع مردم و تماس با ۱۱۰ فرد مشکوک توسط جوانان محل دستگیر و با حضور مامورین، فرد دستگیر و به کلانتری محل انتقال داده می شود.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که صاحب منزل ناپدید شده و در محل کار خود نیز حضور ندارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای پیدا کردن جوان ناپدید شده و یا دستیابی به هرگونه سرنخ و یا آثار و علائم جرم احتمالی در گلخانه محل کار و همچنین زمین های اطراف آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در جستجوهای صورت گرفته و انجام معاینه محل توسط پلیس، متاسفانه جسد خون آلود این جوان که توسط قاتل با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و توسط وی در زیر وسایل داخل گلخانه مخفی شده بود کشف می شود.

سردار واعظی با بیان این که در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآکاهان، قاتل که جوانی ۲۳ ساله و غیر بومی بوده ابتدا همه چیز را انکار کرده تا این که با انجام بازجویی های فنی و دستیابی به آثار و علائم جنایت، ناچار زبان به اعتراف گشوده و گفت: عصر روز پنج شنبه با اتوبوس راهی شهر برازجان شده و روز جمعه با برنامه ریزی قبلی مقتول را به بهانه اجاره گلخانه به محل قتل کشانده و چون از قصد من آگاه نبود او را غافلگیر و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را مخفی کردم.

به گزارش پلیس بوشهر، وی تصریح کرد: مقتول بدون هیچ شناختی به قاتل اعتماد کرده و با او برای انجام قرارداد عازم محل قتل شد و قاتل از این اعتماد سوءاستفاده کرد و نتیجه آن این حادثه تلخ می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین