کد خبر: ۶۵۳۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸

جمهوریخواهان آمریکا از تصمیم انگلیس علیه هوآوی استقبال کردند

عضو ارشد جمهوریخواه در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان از تصمیم نخست وزیر انگلیس علیه نسل پنجم فناوری شرکت چینی هوآوی استقبال کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

مایکل مک‌کال روز سه‌شنبه در یادداشت توئیتری خود نوشت: به نظر می‌رسد بوریس جانسون در حال عقب راندن هوآوی از شبکه تله‌کام انگلیس است.

وی افزود: این یک گام در مسیر درست است چرا که تجهیزات هوآوی یک سم مطلق است. دسترسی آنها به هر جنبه‌ای از شبکه نسل پنجم به تمام آن منجر می‌شود.

جمهوریخواهان آمریکا از تصمیم انگلیس علیه هوآوی استقبال کردند

این عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان ادامه داد: آمریکا و متحدان ما باید در کنار هم قرار بگیرند تا با برنامه بدخیم حزب کمونیست چین از جمله ساختن آینده‌ای امن برای نسل پنجم خود مقابله کنند.

تارنمای پولیتیکو روز سه‌شنبه نوشت بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در پی بحران ویروس کرونا قصد دارد نقش شرکت هوآوی چین را در شبکه نسل پنجم انگلیس کاهش دهد.

دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و جمهوریخواهان حامی وی در پی ناکامی در مهار کرونا در این کشور که منجر به جان باختن نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر شد، حمله به حزب کمونیست چین را در دستور کار خود قرار داد هرچند که پیش از این هم نسل پنجم فناوری اطلاعات چین را تهدیدی برای آینده کشور خود می‌دید.

آمریکا بارها از اروپایی‌ها همچون آلمان خواست به همکاری خود با شرکت‌های ارتباطی چین خاتمه دهند اما دولت جانسون که در حال حاضر به توجه آمریکا پس از برگزیت نیازمند است، نخستین کشوری است که در راستای امیال کاخ سفید گام برداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین