کد خبر: ۶۵۳۲۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

برایان هوک: به دنبال توافقی جامع با ایران هستیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از تصمیم این کشور برای عدم تمدید معافیت‌های مربوط به برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران دفاع کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

«برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از تصمیم این کشور برای عدم تمدید معافیت‌های مربوط به برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران دفاع کرد.

وی مدعی شد که ایران از برنامه هسته‌ای خود برای ارعاب جهان استفاده می‌کند.

برایان هوک: به دنبال توافقی جامع با ایران هستیم

هوک با تکرار برخی مواضع بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که ما به دنبال یک توافق واقعا جامع هستیم، نه توافقی که فقط نام جامع را به یدک بکشد. این توافق باید به تهدید هسته‌ای ایران، برنامه موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای این کشور بپردازد.

وی گفت که ما از بازی طبق قوانین ایران خودداری می‌کنیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
برایان جان ، تو که فارسی حالیت میشه ، به تو میگم که به ترامپ و پامپئو جان هم حالی کن به خاطر تو دهنی و تو سری هایی که از ایران خوردید باید چند ماه دیگه این مسئولیت ها را بزارید و بروید. نگاه کن، یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایران یه چیزی براتون رو میکنه که همسر ترامپ هم بهش رای نده. فکر کنم خودتون هم متوجه شدید. نفتکش ها یکیش بود. منتظر بعدی ها باش. شما با برجام میخواهید مثل سرزمین سوخته رفتار کنید. ما میدونیم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
برایان جان ، حداقل این پیشنهاد را قبول کنید . نتیجه اش برد بیشتر برای تو و آقای ترامپ است. اینو مطئمن باشید و من هم اونو تعهد می کنم.
پیشنهاد: به مدت شش ماه تحریم های ایران را بردار و ایران میاد پای میز مذاکره، ایران اهل مذاکره است. اگر به نتیجه نرسیدید. تحریم ها برگردانید حتی بدتر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین