کد خبر: ۶۵۳۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

فرمانده سپاه: در مقابل هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز نه تنها با تولید قدرت، بلکه تولد قدرت در عرصه دفاعی ایران اسلامی مواجهیم، گفت: ما صاحب اراده‌ایم و در مقابل هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین الحاق بیش از ۱۰۰ فروند شناور به نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه امروز ساحل خلیج فارس شاهد جشن میلاد یک قدرت جدید است، گفت: آنچه امروز در نیروی دریایی و در قالب الحاق شناورهای جدید برگزار می‌شود، جلوه کوچکی از اثر شکوهمندی جهش تولید در قدرت دفاع دریایی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اراده استفاده از قدرت برای در هم شکستن دشمن، حکمت به کارگیری قدرت و قدرت فیزیکی از ارکان مهم قدرت به شمار می روند، افزود: در بسیاری از کشورها که صاحب قدرت بزرگ هستند حکمت به کارگیری ضعیف است ، منطق و تدبیر برای به کارگیری قدرت ناتوان است ؛ قدرت به ضد خود تبدیل می شود و نه تنها عامل سعادت نمی‌شود بلکه هزینه ها را بالا می برد؛ دقیقا شبیه آنچه ما در مورد آمریکا می بینیم.

فرمانده سپاه: در مقابل هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم

فرمانده کل سپاه آمریکا را کشوری با سازه های گسترده از قدرت مادی اما فاقد حکمتی درست برای به کار گیری توصیف و تصریح کرد: همگان شاهدند که امروز امریکا هر چه قدرت را به کار می گیرد نتیجه اندک و شکست های بیشتری را متحمل می‌شود. اما به فضل الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترکیب موزون و دل انگیز و زیبای اراده و حکمت درهم آمیخته و بارها در مقاطع مختلفی از تاریخ این اراده ظهور پیدا کرده است

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما صاحب اراده ایم و در مقابل هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم، گفت: پیشروی در عین دفاعی بودن ذات کار ما است؛ دفاع منطق ما در جنگ است اما به معنای انفعال در برابر دشمن نیست؛ دفاع ما راهبردی و تاکتیک ما تهاجمی است و این را در میدان نشان دادیم.

به گزارش سپاه نیوز، وی در ادامه تصریح کرد: عرصه مواجهه ما با دشمنان عرصه اراده رهبری حکیم، خردمند و فرزانه ما در استحکام قدرت درونی ملت برای تعقیب دشمنان است و این اراده با حکمت همراه است و قدرت با ضابطه‌ای حساب شده، هدف های دقیق و آرمان‌های معین به کار گرفته می‌شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما امروز نه تنها با تولید قدرت، بلکه تولد قدرت در قدرت دفاعی ایران اسلامی مواجهیم گفت: ما روز به روز نو می شویم و با آرایه های متنوعی از قدرت مواجه هستیم؛ تولد قدرت به معنای میلاد نسل‌های جدید از قدرت در عرصه دفاع است و آنچه امروز شاهد آن هستیم ترکیبی از تولید و تولد قدرت است.

وی با تاکید بر اینکه می‌خواهیم قلمرو قدرت دفاعی خود را تا دوردست امتداد دهیم اظهار کرد: نیروی دریایی ما امروز مأموریت دارد تا دامنه قدرت تأثیر دفاع دریایی انقلاب و نظام را تا جایی که به دفاع اطمینان‌بخش از استقلال و تمامیت ارضی و حفظ منافع دریایی و تعقیب و انهدام دشمن در دوست دور دست برسیم ، امتداد دهد.

فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: در شرایط سختی که جهان درگیر پدیده کرونا است و قدرت ها برابر این پدیده از خود نمایش آبرومندانه نشان نداده‌اند ؛ ملت ایران هم قدرت می سازد، هم بیماری را مهار می کند و هم در کمال ثبات سیاسی و امنیت مثال زدنی و آرامش ذهنی مجلس یازدهم ایجاد می شود ؛ در عین حال شاهد شکوه جدید در تولید و تولد قدرت دفاعی هستیم که نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی و نظام و نیروی قدرتمند دفاعی است و تمامی این دستاوردهای ارزشمند در فضای تحریم و با تکیه به توان متخصصان داخلی به دست آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین