کد خبر: ۶۵۳۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

راهنمای خرید تیشرت مردانه بصورت آنلاین

تیشرت یکی از پرکاربردترین پوشاک برای آقایان محسوب می‌شود که درچهار فصل سال و در بسیاری ازموقعیت‌ها کاربرد دارد و با هر استایلی می‌شود آن را جور کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از خرید‌های وسوسه انگیزی که در هر فصلی شما را جذب فروشگاه‌های لباس خواهد کرد خرید تیشرت مردانه است. تیشرت یکی از پرکاربردترین پوشاک برای آقایان محسوب می‌شود که درچهار فصل سال و در بسیاری ازموقعیت‌ها کاربرد دارد و با هر استایلی می‌شود آن را جور کرد. تیشرت را می‌شود به تنهایی با کت تک اسپرت و یا پیراهن آستین بلند پوشید و استایلی شیک و جذاب ساخت.

هرچند که در نگاه اول خرید تیشرت بظاهر ساده و راحت می‌آید، اما یک تیشرت مردانه شیک ویژگی‌هایی دارد که باید در هنگام خرید به این نکات دقت کرد در غیر این صورت تیشرت کاربرد کافی را برای شما نخواهد داشت و تنها با چند بار پوشیدن آن را کنار خواهید گذاشت.

راهنمای خرید تیشرت مردانه بصورت آنلاین

به دلیل تنوع بالای تیشرت مردانه در رنگ، طرح و مدل انتخاب در بسیاری مواقع برای شما مشکل خواهد شد، در این مواقع شما باید با توجه به مناسب‌هایی که بیشتر در آن حضور دارید نسبت به فصل سال و رنگ پوستتان مدل و رنگ تیشرت را انتخاب کنید علاوه بر این‌ها نکات کلیدی که در خرید تیشرت مردانه باید در نظر گرفت، قیمت، جنس، سایز، و مدل تیشرت است که باید متناسب با اندامتان انتخاب شود.

در این روز‌ها که اکثر خرید پوشاک بصورت آنلاین است بسیاری از افراد در خرید خود انتخاب‌هایی اشتباه دارند، زیرا که با دقت ویژگی‌های لباس را بررسی نمی‌کنند و یا با علامت‌ها اختصاری آشنایی ندارند ما در اینجا شما را برای خرید اینترنتی تیشرت مردانه شیک و استاندارد راهنمایی خواهیم کرد تا بعد از تحویل بسته سفارشی نیازی به تعویض کالا نداشته باشید و بهترین انتخاب را در خرید تیشرت مردانه جدید انجام دهید.

راهنمای خرید تیشرت مردانه بصورت آنلاین

جنس تیشرت مردانه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موقع انتخاب تیشرت مردانه باید به آن دقت کنید، جنس تیشرت و وزن پنبه به کار رفته در آن است. هر چقدر وزن پنبه به کار رفته در تیشرت بیشتر باشد، تیشرت شما نرم‌تر، لطیف‌تر و بهتر خواهد بود. برای تیشرت مردانه عبارت ۳۰/s یا ۳۰ single نماینده کیفیت بالای تیشرت است و برای تیشرت زنانه همین میزان و ۴۰/s عدد مناسبی خواهد بود و موقع پوشیدن لباس احساس بسیار خوبی به شما خواهد داد.

از خرید تیشرت‌هایی که در آن پلی‌استر استفاده شده است خودداری کنید، هنگامی که شما تیشرتی را خریداری می‌کنید که در جنس پارچه آن الیاف مصنوعی و پلی‌استر استفاده شده است پس از یک بار شستشو شما متوجه تغییر فرم در لباس خواهید شد است، زیرا وقتی سایر الیاف طبیعی به کار رفته در لباس شسته شوند، کمی آب می‌روند؛ ولی پلی‌استر شکل قبلی‌اش را حفظ می‌کند، نتیجه این می‌شود که تی شرت شما در بخش‌هایی تنگ و در سایر بخش‌ها گشاد و بدفرم خواهد شد؛ بنابراین قبل از خرید تیشرت آن را لمس کنید و یا لیبل تیشرت را چک کنید که ۱۰۰ درصد پنبه یا کتان باشد.

سایز تیشرت مردانه

سایز تیشرت از نکات کلیدی خرید یک تیشرت مردانه شیک به حساب می‌آید، زیرا که در صورتی که سایز را درست انتخاب کنید تیشرت بسیار زیبا و خوش فرم روی تن خودش را نشان می‌دهد و اگر سایز مناسب نباشد شما در زیباترین تیشرت نیز بدقواره و بد هیکل دیده خواهید شد.

تیشرت شما نباید زیاد تنگ و یا بیش از حد گشاد باشد، فراموش نکنید که انتخاب درست سایز می‌تواند عامل تعیین کننده‌ای در خوش‌استایلی شما باشد. به همه دوخت و فاصله‌ها دقت کنید، محل قرارگیری سرشانه، طول آستین، قد پیراهن، دور کمر و سایز یقه پیراهن بسیار مهم است. میزان فیت بودن در تن و یک تن خور شیک، تیشرت مردانه را هرچند که ساده باشد به یک تیشرت فوق العاده و درخشان در استایل شما تبدیل می‌کند.

تیشرت‌ها معمولا برچسب‌هایی دارند که روی آن نوع فیت یا طراحی آن‌ها مطرح شده است. اینکه انواع فیت با چه کلمه‌هایی توصیف شود، اغلب به انتخاب برند‌ها بستگی دارد، اما به طور کلی فیت‌ها در سه دسته زیر قرار می‌گیرند.

اسلیم فیت Slim Fit: این فیت برای افرادی با جثه‌های ریز مناسب است. در نوع دوخت اسلیم اهمیت زیادی به دوخت پارچه در انحنا‌های مختلف بدن داده می‌شود.

فیت معمولی Regular Fit: این فیت برای بیشتر افراد با انواع فرم‌های بدن مناسب است.

فیت بزرگ Big/Tall: این فیت برای افراد قد بلند طراحی می‌شود.

راهنمای خرید تیشرت مردانه بصورت آنلاین

مدل تیشرت مردانه

تی‌شرت‌ها با چندین مدل یقه بصورت گرد، هفت، سه کلمه و ایستاده موجود هستند که سلیقه شما را در خرید نشان می‌دهد. با توجه به فرم بدنتان در انتخاب یقه مناسب دقت کنید. تیشرت مردانه یقه هفت، گردن شما را کشیده می‌کند و برای کسانی که بالاتنه بزرگی دارند مناسب نیست. این مدل یقه برای آن‌هایی که هیکل فربه‌ای دارند پیشنهاد نمی‌شود.

تیشرت مردانه یقه گرد در آدم‌هایی که بالاتنه ظریفی دارند توصیه می‌شود، زیرا که بالاتنه و سر شانه را بزرگتر از حالت طبیعی نشان می‌دهد. اکثر بدنسازان و ورزشکاران از تی‌شرت‌هایی با این مدل یقه استفاده می‌کنند. تی‌شرت‌هایی با یقه ایستاده برای کسانی که شانه‌هایی افتاده دارند که فاصله آن‌ها زیاد است پیشنهاد می‌شود.

توجه داشته باشید که لیبل یا Label تیشرت، حکم شناسنامه لباس را دارد. روی این شناسنامه اطلاعات مختلفی از جمله جنس پارچه، کشور تولید کننده، نحوه شستشو و نگهداری، سایز و فیت نوشته می‎شود که شما را در نحوه صحیح خرید کمک خواهد کرد در صورتی که بصورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین خرید می‌کنید در قسمت توضیحات لباس، ویژگی تیشرت مورد نظرتان را کامل چک کنید تا انتخابی ایده‌آل داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین