کد خبر: ۶۵۳۴۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

دمای تهران به ۴۰ درجه نزدیک‌ می‌شود

نقشینه گفت: بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، شمال غرب، جنوب کرمان و شمال هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: بعد از ظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، شمال غرب، جنوب کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دمای تهران به ۴۰ درجه نزدیک‌ می‌شود

وی افزود: بعد از ظهر شنبه در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و روز یکشنبه در استان‌های گلستان، ارتفاعات استان‌های مازندران، خراسان شمالی، فارس و جنوب کرمان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

نقشینه از وزش باد شدید طی ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل خبر داد و گفت: بعد از ظهر امروز تا روز یکشنبه در استان‌های ایلام، خوزستان و جنوب غرب کشور وزش باد شدید خواهیم داشت که می‌تواند در این مناطق همراه با گرد و خاک باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر خبر داد و افزود: امروز و فردا بیشینه دمای رشت ۳۱ درجه سانتی گراد، روز یکشنبه ۲۷ درجه سانتی گراد و مجدد روز دوشنبه به ۲۹ درجه می‌رسد.

به گفته وی، طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و بعد از ظهر فردا و روز یکشنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج است.
آسمان تهران صاف است

نقشینه درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: طی ۵ روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و در ارتفاعات تهران همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان بیشینه دمای امروز مهرآباد را ۳۶ درجه و شنبه ۳۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای شمیرانات روز شنبه ۳۵ درجه سانتی گراد است و به طور کلی نوسانات دمایی چندانی طی چند روز آینده نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین