کد خبر: ۶۵۳۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

حمایت میلیاردر‌های دموکرات از بایدن برای شکست دادن ترامپ

از جمله میلیاردرهای دموکرات دره سیلیکون که در پشت پرده از "جو بایدن" برای شکست دادن ترامپ حمایت مالی می‌کنند می‌توان به "رید هافمن" بنیانگذار لینکدین، "داستین موسکوویتز" از بنیانگذاران فیس بوک، "لورن پاول جابز" بیوه "استیو جابز" بنیانگذار اپل و "اریک اشمیت" مدیر عامل سابق گوکل اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- میلیاردرهایی از حزب دموکرات که اداره‌کنندگان اصلی دره سیلیکون مرکز فناوری آمریکا هستند بر روی برد "جو بایدن" نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از "ووکس"، از جمله میلیاردرهای دموکرات دره سیلیکون که در پشت پرده از "جو بایدن" برای شکست دادن ترامپ حمایت مالی می‌کنند می‌توان به "رید هافمن" بنیانگذار لینکدین، "داستین موسکوویتز" از بنیانگذاران فیس بوک، "لورن پاول جابز" بیوه "استیو جابز" بنیانگذار اپل و "اریک اشمیت" مدیر عامل سابق گوکل اشاره کرد.

حمایت میلیاردر‌های دموکرات از بایدن برای شکست دادن ترامپ

سایت "ووکس" از این حامیان تحت عنوان "دستگاه برند برای شکست دادن ترامپ" یاد کرده است.

این سایت می‌نویسد: "این افراد صاحب نفوذ با سرمایه‌های کلان خود شبکه رسانه‌ای و مورد اعتمادی را به نفع بایدن و برای تبلیغ به نفع او ایجاد کرده‌اند".

با این حال، این سایت اشاره می‌کند که رای‌دهندگان امریکایی هنوز هم بیش از آنکه تحت تاثیر رسانه‌ها برای تصمیم درباره رای‌دهی باشند به حرف اعضای جمعیت‌هایی که در عضویت دارند و یا نزدیکان‌شان گوش می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
2
1
جالبه به جز اپل هیچکدام شرکت تولیدی و صنعتی نیستن و باد هوا میفروشن . اپل هم که موبایلی و نبودش برای مردم بهتر از بودش است(مفت خور بازار). امید است ترامپ ریشه این شرکتهای دزد مفت خور را بزند. تا شرکتهایی همچون کاتر پیلار جنرال الکتریک IBM بویینگ باب کوک و مشابه به سوددهی و رونق برسند و دوباره الگوی پیشرفت و تکنولوژی در جهان و ذهن جوانان باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین