کد خبر: ۶۵۳۵۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

اعتراض جیمی کیمل به رفتار نژادپرستانه ترامپ

جیمی کیمل شب پیش در سخنانی غم‌انگیز و جدی، نظرات خود را در مورد مردی سیاه‌پوست که بی‌دلیل در مینیاپولیس توسط پلیس کشته شد مطرح کرد و ترامپ را به چالش کشید.
اعتراض جیمی کیمل به رفتار نژادپرستانه ترامپ
آفتاب‌‌نیوز :

جیمی کمیل مجری سرشناس تلویزیون آمریکا شب پیش در مونولوگی غم‌انگیز و جدی نظرات خود را در مورد مرگ جورج فویلد در مینیاپولیس اعلام کرد.

وی با یادآوری اینکه روزهای بدی در هفته‌ای بد دارد تجربه می‌شود و مردم به ویژه در مینیاپولیس از اینکه مردی سیاهپوست بر اثر خشونت بی‌دلیل پلیس کشته شد و پلیسی که قاتل مرد بود و سه پلیس دیگر که شاهد این خشونت بودند بدون مجازات تنها از اداره پلیس اخراج شدند، گفت: واقعیت این مورد نشان دهنده اعمال بی‌معنی از خشونتی است که توسط یک رفتار بی‌معنی خشونت‌بار اعمال شد و نشان داد این حلقه‌ای است که ما در آن گیر کرده‌ایم.

کیمل در ادامه گفت: اما از آن بدتر توییت ترامپ است که گفت به معترضان شلیک خواهد شد.

وی با خواندن توییت ترامپ که گفت اگر اعتراض‌ها و تخریب در خیابان ادامه یابد ارتش وارد عمل می‌شود، گفت ارتش آمریکا در برابر آمریکایی‌ها؟ رییس جمهور دارد مردم آمریکا و به ویژه سیاهان را تهدید می‌کند.

وی افزود: من به ویژه می‌خواهم این سوال را برای افراد سالمندتر که درگیری‌های نژادی را پیش‌تر دیده‌اند مطرح کنم: آیا این واقعاً کسی است که شما می‌خواهید برای دور بعدی ریاست جمهوری انتخاب کنید؟ شما می‌خواهید او ما را رهبری کند؟ برای من اهمیتی ندارد شما چه کسانی هستید: راست، چپ، جمهوریخواه، دموکرات اما نمی‌توانم تصور کنم که بسیاری از ما چنین چیزی را بخواهند.

وی در ادامه گفت: کافی است. باید تا همین حالا هم او را از انتخابات کنار می‌گذاشتیم.

کیمل سپس ویدیویی را به اشتراک گذاشت که بلافاصله وایرال شد. در این ویدو تایلر مریت بازیگر «نشویل» در کلوزآپی مونولوگی را مطرح می‌کند که حقایقی درباره زندگی‌اش در دنیای واقعی و جدی است و در نهایت یادآوری می‌کند از این تفکر متنفر است که کسی بخواهد از وی بترسد.

وی می‌افزاید: من مردی مغرور هستم، یک مرد مغرور سیاهپوست، و بعد می‌پرسد: آیا هیچیک از اینها واقعاً مهم است؟

او به سوال خودش پاسخ می‌دهد: نه. فقط می خواهم اول مرا بهتر بشناسید و بعد به پلیس زنگ بزنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین