کد خبر: ۶۵۳۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
در گفت و گوی تلفنی با وزیر دفاع و رییس سازمان حفاظت زیست؛

تاکید روحانی بر مهار آتش‌سوزی جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد

رییس جمهوری در گفت و گوهای تلفنی جداگانه با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در تماس‌های تلفنی ضمن آگاهی از آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگلهای کهگیلویه و بویر احمد و اقدامات انجام شده برای اطفاء حریق تصریح کرد: لازم است سریعا تمامی امکانات و ظرفیتهای استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار برای جلوگیری از گسترش دامنه آتش سوزی و نیز اطفاء حریق به‌کار گرفته و با اتخاذ اقدامات لازم و ضروری از ضرر و زیانهای بیشتر و تخریب محیط زیست جلوگیری شود.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال بروز آتش سوزی‌های مشابه بایستی پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی های لازم اتخاذ گردد تا از تکرار چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

تاکید روحانی بر مهار آتش‌سوزی جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این گفت و گوهای تلفنی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی در مناطق جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات انجام شده برای مهار آتش سوزی را تشریح کردند.

جنگل‌ها و مراتع مناطق "خنگ بنار"، " کوه گوهر نارک" و اطراف کوه های گناوه لری از توابع شهرستان گچساران از عصر جمعه گذشته طعمه آتش شد و تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادگر، بسیج و مردم پس از چهار روز برای مهار همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین