کد خبر: ۶۵۳۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش:حماسه نیروهای مسلح در جبهه سلامت ماندگار خواهد بود

امیر سرتیپ خلبان سید قاسم خاموشی گفت: حماسه رزمندگان نیروهای مسلح در دفاع مقدس برای امنیت و حماسه کادر درمانی در مقابله با کرونا در جبهه سلامت در حافظه تاریخ خواند ماند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان سید قاسم خاموشی فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در آئین تجلیل از کادر درمانی خط مقدم بیماری کرونا که در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان برگزار شد. گفت: بر اساس روایات دینی امنیت و سلامت دو نعمت پنهانی هستند که از دست دادن آنها موجب شناخته شدن آنها می‌شود.

وی ادامه داد: یک روز امنیت این مرز و بوم به خطر افتاد و حماسه‌هایی بی بدیل چون بیت المقدس، فتح المبین و امثال آن بوقوع پیوست و اگر امروز سلامت جامعه در معرض خطر قرار می گیرد کادر درمانی با همان روحیه ایثارگرانه سال‌های دفاع مقدس، جان خود را در تَبَق اخلاص قرار داده و سنگر سلامت را پاسداری کرده و حماسه‌ای آفریدند که تاریخ فراموش نخواهد کرد.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش:حماسه نیروهای مسلح در جبهه سلامت ماندگار خواهد بود

او افزود: یک روز نبرد مردم ما در برابر استکبار در جبهه‌های حق علیه باطل، یک روز نبرد با داعش در فراتر از مرزها و یک روز نبرد با ویروس منحوس پنهان معنا پیدا کرد.

امیر سرتیپ خلبان خاموشی ادامه داد: اگر روزی خاکی‌پوش‌ها و سبزپوشان ارتش، سپاه و بسیج و سایر نیروهای مسلح پرچمدار دفاع و قهرمانان این سرزمین بودند، امروز پرچم مبارزه در دست سفید پوشان کادر درمانی قرار دارد و فرزندان ملت در لباس پزشکی و پرستاری در زمان حاضر، حماسه‌ای جاودان آفریدند و با قدم‌های استوار و ایثارگرانه خود، خودباوری، خوداتکایی و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اضافه کرد: کادر درمانی اعم از پزشکان و پیراپزشکان بویژه پرستاران نه تنها با کنترل ویروس منحوس کرونا، مدافع سلامت و نجات‌بخش زندگی انسانها و حافظ سرمایه‌های انسانی کشور شدند بلکه با ایجاد و افزایش خودباوری ملی، سرمایه اجتماعی نظام را قوت بخشیدند و تاریخ هرگز این ایثار و حماسه را فراموش نخواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر در دفاع مقدس رزمندگان با ابتکارهای خود راهی برای مقابله با کمبودها یافتند، امروز نیز جوانان دانشمند ایرانی کمبود امکانات را با تولید داخلی جبران کردند تا جایی‌که در برخی مواد بهداشتی امکان صادرات فراهم شده است.

گفتنی است در این مراسم از تعدادی کادر درمانی بیمارستان الزهرا (س) اصفهان به نمایندگی از جمع تجلیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین