کد خبر: ۶۵۳۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸

انگلیس در لحظات «بسیار خطرناکی» در بحبوحه‌ی کرونا قرار گرفته است

یک مقام ارشد در وزارت بهداشت انگلیس با توجه به تصمیم دولت برای بازگشایی مشاغل و کاهش محدودیت‌ها، اعلام کرد که اکنون انگلیس در لحظه‌ی بسیار سخت و خطیری در مقابله با کرونا قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری رویترز، جاناتان ون تام، معاون مشاور ارشد در امور بهداشتی و درمانی دولت انگلیس اظهار کرد که انگلیس در لحظه‌ی بسیار خطرناکی در بحبوحه‌ی مقابله با کرونا قرار دارد و با این حال دولت تصمیم به کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور گرفته است.

وی ضمن هشدار به مردم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: «مردم فکر نکنند کرونا تمام شده است و دست از اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه بردارند.»

انگلیس در لحظات «بسیار خطرناکی» در بحبوحه‌ی کرونا قرار گرفته است

جاناتان ون تام، معاون مشاور ارشد در امور بهداشتی و درمانی دولت انگلیس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت که مردم باید به طور "معقول و متناسب" با کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور عمل کنند و هم‌چنان به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشته باشند؛ چون «ما می‌خواهیم باز هم عزیزانمان را ببینیم و در کنارشان باشیم».

وی هم‌چنین اعلام کرد که همزمان با اجرایی شدن طرح کاهش محدویت‌های قرنطینه در کشور، مردم باید به تمام تمهیدات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه در اماکن عمومی عمل کرده و طبق دستورالعمل پیش بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین