کد خبر: ۶۵۳۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

خرم‌آباد همچنان در وضعیت هشدار!

فرماندار مرکز لرستان می‌گوید: خرم‌آباد همچنان در وضعیت هشدار قرار دارد.
خرم‌آباد همچنان در وضعیت هشدار!
آفتاب‌‌نیوز :

جعفر طولابی اظهار کرد: با توجه به اینکه خرم‌آباد مرکز استان است و از بقیه شهرستان‌های استان برای برخی امور ازجمله اداری به خرم‌آباد می‌آیند، همچنان وضعیت این شهرستان در بحت ویوروس کرونا در حالت هشدار است.

وی ادامه داد: اگرچه در روزهای اخیر آمار مبتلایان خرم‌آباد صعودی نبوده اما هنوز کنترل نشده و نیاز است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

طولابی در پاسخ به پرسش ایسنا که برخی محدودیت‌های خرم‌آباد چه زمانی برداشته می‌شود؟ گفت: ۱۱ خرداد جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود و برای رفع محدویت‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: در حال حاضر برخی محدودیت‌های برای مردم و مشاغلی که هنوز شروع بکار نکرده‌اند سخت است اما سلامتی اولویت دارد.

وی با تاکید بر اینکه ورود ارباب رجوع بدون ماسک به ادارات شهرستان ممنوع است، اضافه کرد: ادارات نیاز به رعایت یک‌سری الزامات دارند و کارکنان هم باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

طولابی با بیان اینکه بُعد نظارتی بر نحوه اجرای پروتکل‌ها و محدودیت‌ها را همچنان ادامه می‌دهیم، افزود: اکیپ‌های متعددی در سطح شهر بر این امور و فعالیت‌های صنوف نظارت دارند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: چون زمان پایان بیماری مشخص نیست نیاز است که مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین