کد خبر: ۶۵۳۷۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸

تصاویر| ملکه زیبایی و همسر پلیس قاتل آمریکایی درخواست طلاق داد

"کلی" همسر "درک چائووین" افسر پلیس امریکایی که به دلیل سهل‌انگاری و خشونت هنگام بازداشت "جورج فلوید" متهم سیاه پوست باعث قتل او شده بود پس از این حادثه تلخ درخواست طلاق داد.
آفتاب‌‌نیوز :

همسر این پلیس اهل مینیاپولیس که خود پیش به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شده بود دقیقا همان روزی که شوهرش به اتهام قتل متهم بازداشت شد، درخواست طلاق خود را ارائه داد. وکیل او گفته که حادثه قتل رخ داده برای خانواده مقتول و شخص وی ویرانگر بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وکیل کلی ۴۴ ساله روز جمعه از ارائه درخواست طلاق موکل‌اش از "درک چائووین" پس از یک دهه زندگی مشترک با او خبر داد.

ملکه زیبایی و همسر پلیس قاتل آمریکایی درخواست طلاق داد+عکس

درک افسر پلیسی بود که هنگام بازداشت "جورج فلوید" به دلیل اتهامی ۲۰ دلاری با گذاشتن پاهایش روی گردن او باعث مرگ وی شد. نکته جالب توجه این است که "کلی" همسر این افسر خاطی، خود در فوریه سال ۲۰۰۵ میلادی به دلیل نوشتن چک ۴۲ دلار بدون اعتبار با اتهام مشابهی در ویسکانسین مواجه شده بود.

کلی پیشتر در مینه سوتا به عنوان ملکه زیبایی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود. کلی و درک در سال ۲۰۱۰ میلادی با یکدیگر ازدواج کرده بودند. کلی پیشتر به عنوان رادیولوژیست در بیمارستان کار کرده بود.

تصاویر| ملکه زیبایی و همسر پلیس قاتل آمریکایی درخواست طلاق داد

ملکه زیبایی و همسر پلیس قاتل آمریکایی درخواست طلاق داد+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
1
شغل متوفی چی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
حالا کی اینو ملکه زیبایی کرده بود؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین