کد خبر: ۶۵۳۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸

دستگیری عامل اصلی یک باند موادمخدر در شیراز

رئیس کل دادگستری استان فارس از وارد شدن ضربه قاطع به یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در فارس و دستگیری یکی از عوامل اصلی باند مذکور در خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: یک باند تهیه و توزیع موادمخدر که به شکل شبکه‌ای اقدام به ورود و توزیع مواد مخدر در فارس و شیراز می‌کرد با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی شده و از آنان مقدار ۴۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستگیری عامل اصلی یک باند موادمخدر در شیراز

موسوی با اشاره به اینکه این باند یک گروه سازمان یافته بود، از دستگیری عامل اصلی ورود و توزیع مواد مخدر در قالب این باند خبر داد و گفت: سایر اعضای این باند نیز شناسایی شده‌اند.

وی افزود: این محموله مواد مخدر از استان های شرقی وارد فارس شده و قرار بود در این استان و سایر استان‌های کشور توزیع شود که با رصد دقیق و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و مواد مخدر مورد نظر کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر قاطعیت دستگاه‌های مسئول در مبارزه با تهیه و توزیع موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، گفت: برخورد با عوامل اصلی قاچاق موادمخدر امکان کوتاه شدن دست خرده فروشان را از این مواد و پاک شدن چهره شهر از وجود معتادان متجاهر، در زمانی کوتاه فراهم می‌کند.

موسوی افزود: مبارزه جدی با مواد مخدر در دستور کار مجموعه قضایی استان قرار دارد و در طول یک سال اخیر دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و حوزه های قضایی استان احکام قاطع و سنگینی را برای قاچاقچیان مواد مخدر صادر کرده اندکه در نتیجه این اقدام و هوشیاری نیروهای امنیتی و پلیس مواد مخدر استان مسیر استان فارس برای فعالیت قاچاقچیان و ترانزیت مواد مخدر نا امن شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین