کد خبر: ۶۵۳۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی

روحانی: دولت توانسته چرخ اقتصاد را بگرداند/ اگر در جهش تولید هم مانند کرونا عمل کنیم، موفق خواهیم بود

رئیس‌جمهور در اولین جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی ضمن تاکید بر عزم و اراده جدی دولت برای اتمام پروژه‌های کلان ملی گفت: اینکه رهبر انقلاب امسال را سال جهش تولید نامیدند نشان از این دارد که به توان دولت و ملت برای تحقق این شعار اعتماد داشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهوری در این نشست با بیان اینکه در دولت کارهای زیربنایی بسیار زیادی انجام شده است که برخی از آنها در کشور بی‌نظیر بوده است، گفت: تعیین شعار جهش تولید در سال جاری نشانه‌ای از توان ملت و دولت در تحقق شعار رونق تولید است.

حسن روحانی با بیان اینکه افتخارات و دستاوردهای دولت قطعا افتخارات مجموعه نظام محسوب می‌شود و مایه دلگرمی مردم است از اینکه دستاوردهای دولت بخوبی‌ بیان نمی‌شود انتقاد کرد و گفت: سکوت و بازگو نکردن اقدامات دولت جفا به کل نظام و ملت است. این شایسته نظام اسلامی نیست که دستاوردها و اقدامات مثبت دولت برای مردم بازگو نشود.

روحانی: دولت توانسته چرخ اقتصاد را بگرداند/ اگر در جهش تولید هم مانند کرونا عمل کنیم، موفق خواهیم بود

رئیس جمهوری با بیان اینکه این دولت توانسته است در سخت‌ترین شرایط چرخ اقتصاد کشور را بگرداند، گفت: همه دستگاهها موظف هستند برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی برنامه مدون داشته باشند و در این مسیر ضمن هماهنگی با سایر دستگاهها نسبت به رفع موانع تولید اقدام نموده و به صورت ماهیانه گزارش اثربخشی اقدامات خود را به ملت ارائه کنند.

روحانی با اشاره به موفقیت‌های کشور در مدیریت و مقابله با کرونا گفت: بر اساس مستندات عینی که سازمان بهداشت جهانی هم آنها را تایید کرده است، ایران از جمله بهترین کشورها در مدیریت و مقابله با این بیماری بوده است و این موضوع برای مردم ما ملموس و محرز است و می‌توان به خوبی عملکرد مجموعه دستگاه‌ها را با سایر کشورها مقایسه کرد.

رئیس جمهور با اشاره به برخی از پروژه‌های بزرگ ملی که در این دولت به ثمر رسیده، از جمله تحول سلامت، تعامل سازنده با جهان، تداوم خودکفایی در گندم، بنزین، گازوئیل و گاز، افزایش صادرات غیرنفتی کشور، احیاء دریاچه ارومیه، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، شبکه ملی اطلاعات، آبادانی روستاها و ... گفت: هر یک از این موفقیت‌های بزرگ سزاوار توجه ویژه رسانه‌ای بوده است و اگر این دستاوردها و ثمرات آنها برای مردم به خوبی بازگو بشود می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی به کل نظام تاثیرگذار باشد.

روحانی گفت: عزم و اراده دولت برای تحقق شعار جهش تولید جدی است زیرا معتقدیم که موفقیت دولت، با همراهی ملت در این مسیر گامی بلند در موفقیت کل نظام است. لذا لازم است تا همه ارکان حاکمیتی تحت یک حاکمیت واحد عمل کنند تا همانگونه که در مقابله با کرونا موفق شدیم، با عملی‌سازی جهش تولید خود را برای ورود به ایران ۱۴۰۰ آماده نماییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
کدام تولیدکدام اقتصاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین