کد خبر: ۶۵۳۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶

توضیحات نماینده مجلس درباره متهم شدنش به قتل

دفتر نماینده گرمسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره اتهامات علیه وی در فضای مجازی ارائه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی از سوی برخی کاربران شبک‌های اجتماعی در فضای مجازی، اتهاماتی علیه اردشیر مطهری نماینده گرمسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شده که طبق آن، مطهری را به قتل یک ستوان نیروی انتظامی متهم کرده‌اند.

حالا، دفتر اردشیر مطهری نماینده گرمسار در مجلس توضیحانی در این باره ارائه کرده است که به شرح زیر است:

سلام مردم ایران

در آغازین روزهای شروع به کار مجلس انقلابی برخی رسانه‌های معاند نظام و اشخصاصی که سابقه مشخصی در مخالفت با انقلاب و نیروهای انقلابی دارند و طاقت‌شان برای شروع تخریب مجلس تمام شده، اقدام به انتشار نامه‌ای جعلی علیه اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی کردند.

توضیحات نماینده مجلس درباره متهم شدنش به قتل

این افراد جاعل و فریب‌کار نامه شماره ۹۱۲۸۱۲۲/۴۲۱۴/۱۱۵/۱۷۱۴ مورخه ۹۱/۳/۲۳ پلیس آگاهی ناجا به کانون سردفتران و دفتریاران را با همان شماره و تاریخ و امضاء جعل کرده، مطلبی دروغ جای محتوای نامه اصلی گذاشته‌اند!

این نامه در جست‌وجوی اینترنتی با عنوان "هشدار نیروی انتظامی در خصوص کلاهبرداری از دفاتر اسناد رسمی" به راحتی پیدا می‌شود و امضای نامه نیز متعلق به رئیس وقت پلیس آگاهی ناجا سرتیب دوم پاسدار سید حسن بتولی بوده است. جاعالان اما ضمن تغییر متن نامه، عنوان سردار بتولی را به رئیس بازرسی ناجا تغییر داده‌اند و به خودشان زحمت نداده‌اند که ببینند رئیس بازرسی ناجار در خرداد سال ۹۱ چه کسی بوده است؟!

این در حالی است که اگر کینه‌ای نسبت به مجلس جدید نبود، می‌توانستند با یک جست‌جوی ساده اینترنتی متوجه جعلی بودن نامه شوند. کافی بود اسم سردار بتولی را جست‌جو کنند تا بفهمند در آن تاریخ سمت ایشان چه بوده است؟ یا از ناجا و یا دادسرای نیروهای مسلح استعلام می‌کردند و یا دنبال خانواده مقتول ادعایی می‌گشتند ببینند اساساً این ستوان وظیفه وجود خارجی داشته یا نه؟! اگر وجود داشته ساکن کجا بوده، خانواده اش چه کسانی بوده اند؟ پدر، مادر، برادر و خواهرش چه کسانی بوده اند! حتی یک استعلام ساده از ناجا نشان می‌داد آقای اردشیر مطهری هیچگاه در یگان ویژه ناجا شاغل نبوده و در تاریخ ۱۳۹۳/۱/۱۷ از نیروی انتظامی بازنشسته شده است که این هم قابل استعلام بود. اما ظاهرا ناراحتی برخی از شکل‌گیری مجلس انقلابی چنان شدید و کینه آنان نسبت به نمایندگان انقلابی مردم چنان عمیق است که این بار برای تخریب وجهه مجلس دست به جعل سند زدند!

این رفتار جاعلانه و دروغ‌پردازانه رسانه های ضد انقلاب اولین بار نیست که انجام می‌شود و آخرین بار هم نخواهد بود. آقای مطهری نیز از ابتدای ورود به این مسیر میدانستند که وارد چه فضایی می‌شوند و با علم به سنگ اندازی‌ها، تهمت ها و دروغ‌ها، با آبروی سالهای مجاهدت خود وارد میدان مبارزه با ناکارآمدیها و بی‌تدبیری‌ها شدند و البته اولین قربانی کینه‌توزی‌ها علیه مجلس انقلابی. لذا مردم مظلوم و نجیب ایران بدانند که به هیچ عنوان چنین رفتارهای غیراخلاقی و زشتی ذره‌ای تردید در مسیر انقلابی ایشان و سایر نمایندگان ایجاد نخواهد کرد و قاطعانه بر سر اصول خود و دفاع از نظام و مردم ایستاده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
الان مشکل این حرفها نیست مشکل اینه که صحبت های شما را باور و قبول ندارم انچه شما از بین بردی اعتماد بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین