کد خبر: ۶۵۴۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷

ساخت بخش ام.آر.آی بیمارستان مهریز آغاز شد

مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: عملیات ساخت بخش ام .آر.آی این واحد بهداشتی و درمانی در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با همکاری خیران و کمک‌های دولتی با پیش بینی ۸۰ میلیارد ریال اعبتار آغاز شد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۹۹ این ساختمان تکمیل و بهره‌برداری ‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

سید رسول محسن‌زاده عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از همراهی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی یزد در اخذ مجوز افزود: با نصب این دستگاه علاوه بر بیماران بستری و سرپایی، مردم شهرستان‌های همجوار می‌توانند از خدمات این بخش استفاده کنند.

مدیر بیمارستان مهریز، خیران را بازوی توانمند این مرکز در ارایه خدمات با کیفیت به مردم دانست و یادآور شد: به همت این افراد در سال‌های اخیر بیمارستان به دستگاه‌های روز و کاربردی زیادی تجهیز شده است.

ساخت بخش ام.آر.آی بیمارستان مهریز آغاز شد

محسن زاده اطهار کرد: ام. آر. آی دستگاهی است که با استفاده از امواج رادیویی و مغناطیسی، تمام اتم‌های موجود در بدن انسان را آهن ربایی کرده و سپس تصاویر را ثبت می‌کند .

وی گفت: این دانش می‌تواند در تشخیص اولیه بیماری‌ها موثر باشد به عنوان مثال تنها چند دقیقه پس از سکته مغزی می‌توان محل دقیق و نوع درمان را برای آن تعیین کرد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین