کد خبر: ۶۵۴۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

بازگشت کارکنان المپیک ۲۰۲۰ به محل کارشان بعد از دو ماه دورکاری

کارکنان توکیو ۲۰۲۰ پس از دو ماه کار از خانه ، بازگشت به ستاد کمیته سازماندهی را آغاز کرده اند.
بازگشت کارکنان المپیک ۲۰۲۰ به محل کارشان بعد از دو ماه دورکاری
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت insidethegames، یکی از سخنگوهای توکیو ۲۰۲۰ گفت کمیته سازماندهی تصمیم گرفته است از روز گذشته به تدریج کارکنان خودشان را فرابخوانند و دو ماه دورکاری به دلیل شیوع کرونا پایان یابد و از از این هفته کارکنان این بخش در کمیته سازماندهی کارشان را شروع خواهند کرد.

کارکنان به صورت چرخشی کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که دفتر از ظرفیت ۵۰ درصد تجاوز نمی کند ، در حالی که کارمندان مجبورند ماسک داشته باشند و دمای بدن آنها نیز کنترل می شود. به کارمندان گفته شده است که دستان خود را به طور مرتب بشویید و قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

دوربین های حرارتی و ضد عفونی کننده دستی نیز در لابی دفتر مرکزی نصب شده اند تا خطر انتقال ویروس کرونا را کاهش دهند.

سخنگوی المپیک ۲۰۲۰ افزود: شیفت کاری اولیه و دیر هنگام به این خاطر ایجاد شده است که به کارمندان اجازه می دهد تا از استفاده در حمل و نقل عمومی خودداری کنند.

پس از برداشته شدن وضعیت اضطراری در کشور ژاپن از سوی نخست وزیر این کشور یعنی شینزو آبه خیلی از ادارات در کشور ژاپن بازگشایی شدند و اکنون دفتر المپیک ۲۰۲۰ نیز به این روال عادی بر میث گردد.

ژاپن نزدیک به ۱۷ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا داشته است که بیش از ۸۹۰ مرگ ناشی از COVID-۱۹ در آن گزارش شده است و این در حالی است که توکیو بدترین شرایط را بین شهرهای ژاپن داشته است.

بازی های المپیک از ۲۳ ژوئیه تا ۸ آگوست سال آینده از سر گرفته خواهد شد و بازی های پارالمپیک از ۲۴ آگوست تا ۵ سپتامبر برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین