کد خبر: ۶۵۴۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان خبر داد

۲۱ تصادف جاده‌ای و ۴۱ تصادف شهری در ۳ روز تعطیل خرداد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گفت: اورژانس همدان طی سه روز اخیر ۴۱ مورد تصادفات شهری و ۲۱ مورد تصادفات جاده ای را به ثبت رسانده است.
۲۱ تصادف جاده‌ای و ۴۱ تصادف شهری در ۳ روز تعطیل خرداد
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر حبیب معصومی اظهار کرد: طی تعطیلات سه روزه ۱۴ تا ۱۶ خردادماه، اورژانس پیش بیمارستانی ۴۱ مورد مأموریت تصادفات شهری و ۲۱ مورد مأموریت تصادفات جاده ای را به ثبت رسانده که در پی تصادفات شهری ۵۶ نفر و در مأموریت های جاده ای ۳۱ نفر مصدوم به بیمارستان ها منتقل شده است‌.

وی افزود: در حوادث غیرتصادفی نیز همچون سقوط، مصدومیت و ... ۶۱ مورد مأموریت شهری و ۲۲ مورد مأموریت جاده ای به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان بیان کرد: به ۱۹۷ بیمار اورژانسی در شهر و ۴۴ بیمار در جاده های استان نیز خدمات رسانی شده است.

وی ادامه داد: طی سه روز اخیر دو مورد پرواز اورژانس هوایی از شهرستان های کبودراهنگ و نهاوند نیز صورت گرفته که بیماران قلبی را به مرکز استان منتقل کرده است.

معصومی تصریح کرد: غرق شدن جوان تهرانی که بومی ملایر بود، در سد کلان این شهرستان نیز از حوادث تلخ این چند روز اخیر بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: ارائه آمار فوتی های این ایام بر عهده پزشکی قانونی است، از این رو ارائه آمار فوتی ها را به پزشکی قانونی محول می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین