کد خبر: ۶۵۴۵۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

تصاویر| بوئینگ لاکچری رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی

این هواپیمای خصوصی و لاکچری، متعلق به "رومن آبراموویچ" سوپر میلیاردر روسی و مالک باشگاه چلسی است.
آفتاب‌‌نیوز :

هواپیمایی ۶۶ میلیون پوندی با وسایل ساخته شده از طلا، دارای تالار ضیافت، سیستم امنیتی ضد موشکی و ویژگی‌های تجملاتی‌ای که شاید بتوان آن را تنها با هواپیمای "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری امریکا مقایسه کرد. این هواپیمای خصوصی و لاکچری، اما متعلق به "رومن آبراموویچ" سوپر میلیاردر روسی و مالک باشگاه چلسی است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او مالک این هواپیمای سفارشی و لاکچری بوئینگ ۷۶۷ است که ظرفیت پذیرایی از ۳۰ مهمان را دارد. سیستم امنیت هوایی این هواپیما شبیه به یک جنگنده است و مجهز به سیستم ضدبالستیک برای مقابله با حملات موشکی احتمالی است.

نصب سیستم امنیتی فوق بر روی این هواپیما ۱.۵ میلیون پوند هزینه داشته و آن را به یکی از امن‌ترین هواپیمای سیاره زمین تبدیل کرده است.

آبراموویچ دو هواپیمای بوئینگ دیگر را نیز در اختیار دارد که ۵۵ و ۶۰ میلیون پوند ارزش دارند. علاوه بر این هواپیما، آبراموویچ صاحب یک سوپر قایق تفریحی ۱.۲۵ میلیارد دلاری است که شبیه به یک کشتی کروز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
1
من یه پرابد 111 مشکی دارم.روش سیستم گذاشتم15 تومن . لاستیکها و رینگ اسپرت. شیشه دودی .روکش چرم . دزدگیر.لامپ زنون .بوق مجلسی .... همه چیز کامل.باهاش میرم دور دور.....خیلی بهتر از قارقارک آبراموویچ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین