کد خبر: ۶۵۴۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

ورزشگاه‌های لیگ جزیره به سه منطقه «قرمز، کهربایی و سبز» تقسیم می‌شوند

براساس اعلام نایب رییس باشگاه وستهم، زمانی که فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ لیگ جزیره از سر گرفته شود، ورزشگاه‌ها به سه منطقه تقسیم خواهند شد.
ورزشگاه‌های لیگ جزیره به سه منطقه «قرمز، کهربایی و سبز» تقسیم می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

لیگ برتر انگلیس از ۱۷ ژوئن (۲۸ خردادماه) پس از سه ماه وقفه ناشی از پاندمی ویروس کرونا، دوباره آغاز خواهد شد.

باشگاه‌های لیگ جزیره پنجشنبه هفته گذشته به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات لجستیک و پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر ملاقات کردند و «کَرِن بردی» تایید کرد که ورزشگاه‌های به سه منطقه قرمز، کهربایی و سبز تقسیم بندی خواهند شد.

برَدی در یادداشتی در ستون اختصاص خود در نشریه سان نوشت: منطقه قرمز کنترل شده‌ترین بخش است و زمین بازی، تونل، مناطق فنی و رختکن‌ها را شامل می‌شود و شمار افراد در این منطقه به حداکثر ۱۰۵ نفر محدود می‌شود و بازیکنان، کادر فنی، داوران و سایر اعضای ضروری را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: و تنها کسانی مجاز به ورود به این منطقه هستند که نتیجه آزمایش کرونای آنها در پنج روز اخیر منفی باشد.

وی در توضیح ادامه مناطق نوشت: منطقه کهربایی به کمترین شمار پرسنل که برای پوشش تلویزیونی، خبری و یا ارائه خدمات برای باشگاه تعهدات قراردادی دارند، محدود می‌شود و هرشخصی که به این منطقه وارد شود باید دمای بدنش اندازه گیری شده و به پرسشنامه بهداشتی پاسخ دهد؛ و منطقه سبز خروجی ورزشگاه همچون پارکینگ را شامل می‌شود.

بازیکنان نباید با یکدیگر دست بدهند، آب دهانشان را بیرون بیاندازند و از یک بطری آب مشترک استفاده کنند و علاوه بر این، فاصله گذاری اجتماعی حتی در رختکن و حمام‌ها مورد نظارت قرار خواهد گرفت و سرمربی‌ها برای صحبت پیش از بازی تنها ۱۵ دقیقه زمان دارند.

بردی در ادامه گفت: فرآیند اعتبارسنجی سفت و سختی تدوین خواهد شد که از جمله آن می‌توان به اعزام به اتاق قرنطینه در صورت بروز علائم کووید-۱۹ در جریان بازی توسط یک فرد اشاره کرد. شرایط خوبی داریم. آماده هستیم و مشتاق.

بینندگان تلویزیونی به صحنه‌های تکرار ۳۶۰ درجه و تصاویر تونل قبل از آغاز بازی دسترسی خواهند داشت و روی پیراهن‌های بازیکنان لوگوی «خدمات بهداشت ملی» بریتانیا نقش خواهد بست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین