کد خبر: ۶۵۴۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷

سفیر افغانستان از اتباع غیرمجاز مجروح در یزد عیادت کرد

سفیر کشور افغانستان در ایران عصر شنبه با حضور در بیمارستان‌های شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد با مصدومان حادثه هفته گذشته خودرو حامل اتباع غیرمجاز این کشور عیادت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالغفور لیوال در این عیادت پس از اطلاع از وضعیت مصدومان از کادر درمان استان یزد قدردانی کرد و گفت: از طرف دولت و ملت افغانستان از تلاش انجام شده برای مصدومان این حادثه و سایر بیماران اتباع کشور افغانستان که در طول سال و به ویژه در ایام خاص کرونا همچون شهروندان ایران مورد مراقبت و پرستاری قرار گرفته‌اند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با وزارت خارجه افغانستان تلاش می‌شود اقدام‌های مناسبی برای تأمین هزینه‌های درمانی مصدومان اخیر انجام دهیم.

سفیر افغانستان از اتباع غیرمجاز مجروح در یزد عیادت کرد

بی توجهی راننده یک خودرو حامل اتباع غیرمجاز به فرمان ایست پلیس و اقدام به فرار باعث شلیک هشدار پلیس به لاستیک این خودرو شد که تداوم فرار راننده بر روی رینگ فاقد لاستیک و استفاده از مواد دودزا و آتش‌زا منجر به و آتش سوزی و برخورد این خودرو با گارد ریل جاده شد که در این حادثه سه نفر از سرنشینان این خودرو که در صندوق عقب بودند، جان خود را از دست داده و هشت نفر زخمی این حادثه نیز به مراکز درمانی یزد اعزام شدند.

این حادثه صبح ۱۴ خردادماه‌جاری اتفاق افتاد و مصدومان برای مداوا با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد انتقال داده شدند .

روزانه تعدادی از اتباع بیگانه غیرمجاز از طریق استان‌های جنوب شرقی و شرقی کشور توسط افراد سودجود وارد محدوده استان یزد شده و به استان‌های دیگر منتقل می‌شوند که به دلیل سرعت زیاد این خودروها و تعداد سرنشین بیش از ظرفیت، حوادث متعددی مانند تصادف، انحراف از جاده، ترکیدگی لاستیک و ... را در جاده‌های استان یزد رقم زده‌اند.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کند و محورهای مواصلاتی این استان از سوی قاچاقچیان مواد مخدر، کالا و انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین