کد خبر: ۶۵۴۹۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

تشخیص شخصیت افراد از روی نوع عطسه

افرادی که با صدای بلند عطسه می‌کنند معمولا کسانی هستند که در جایگاه بالا در سلسله مراتب اجتماعی قرار دارند یا به نوعی می‌خواهند نظر و اراده‌شان را بر دیگران تحمیل کرده و برتر باشند. افرادی که هنگام عطسه با آرنج جلوی پخش شدن عطسه و جلوی صدای بلند آن را می‌گیرند مایل به پیروی از مقررات هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

آیا نوع عطسه شما می‌تواند نمایانگر شخصیت‌تان باشد؟ به نظر می‌رسد افرادی که یک بار و به آرامی عطسه می‌کنند شخصیتی آرام و خوددار دارند، اما افرادی که عطسه‌شان با صدای بلند تکرار می‌شود می‌خواهند در مرکز توجهات باشند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ یک کارشناس زبان بدن می‌گوید نوع عطسه افراد نشان می‌دهد که آنان چگونه شخصیتی دارند. "رابین کرمود" مربی ارتباطات در گفتگو با "دیلی میل" می‌گوید افرادی که با صدای بلند عطسه می‌کنند معمولا کسانی هستند که در جایگاه بالا در سلسله مراتب اجتماعی قرار دارند یا به نوعی می‌خواهند نظر و اراده‌شان را بر دیگران تحمیل کرده و برتر باشند. افرادی که هنگام عطسه با آرنج جلوی پخش شدن عطسه و جلوی صدای بلند آن را می‌گیرند مایل به پیروی از مقررات هستند.

تشخیص شخصیت افراد از روی نوع عطسه

او می‌گوید افرادی که پیش، پس و یا حتی حین عطسه عذرخواهی می‌کنند افرادی هستند که نمی‌خواهند بر زندگی سایرین تاثیر زیادی بگذارند. این افراد معمولا شخصیتی آرام و مودب دارند. افرادی که با فشار زیاد سعی می‌کنند جلوی عطسه خود را بگیرند و از درون حسی به آنان می‌گوید باید از عطسه کردن شرمنده باشند این افراد باید بر روی بالا بردن اعتماد به نفس خود کار کنند.

او می‌افزاید افرادی که ابایی از عطسه با صدای بلند ندارند و معمولا به ندرت جلوی دهان خود را حین عطسه می‌پوشانند به حجم بالای عطسه شان افتخار می‌کنند دوست دارند بر دیگران تسلط داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
3
14
کلا برعکسه من کسیرو میشناسم کاملا برعکس اینه
چقدر شماها چرت مینویسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
3
1
امیدوارم مثالهای زیادی از علم روانشناسی با موضوعات مختلف برای خواندن انتخاب کرده و پخش کنید عاشق علم روانشناسی هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
اونایی که بادستشون جلوی دهنشون رومیگیرند وراحت عطسشون رومیکنندچه شخصیتی دارن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین