کد خبر: ۶۵۴۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

پلیس فتا: بازداشت ادمین تلگرامی در ایلام

پلیس: یک گروه تلگرامی با بیش از یک هزار و ۵۰۰ عضو، اقدام به ترویج بی‌بندوباری می کرده است.
پلیس فتا: بازداشت ادمین تلگرامی در ایلام
آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) استان ایلام اعلام کرد: گرداننده گروه هنجارشکن تلگرامی شناسایی و دستگیر شد. در این گروه، اقدام به انتشار مسائل غیراخلاقی و ترویج بی‌بندوباری می‌کرد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی جمالی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی رصد کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد یک گروه تلگرامی با بیش از یک هزار و ۵۰۰ عضو، اقدام به ترویج بی‌بندوباری می کرده است لذا رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان سایبری قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان ایلام با بیان اینکه این واحد با هماهنگی همیشگی و مطلوب با مقامات قضایی با چنین افرادی برخورد خواهد کرد از هموطنان خواست: با افزایش سواد رسانه‌ای و نظارت و کنترل رفتارهای فرزندانشان در فضای مجازی، کمک بیشتری به آنان برای حضوری امن در فضای مجازی داشته باشند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: از عموم مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی درخواست می‌شود هرگونه فعالیت مجرمانه و هنجارشکنانه در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین