کد خبر: ۶۵۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

ماجرای یک خودسوزی در کرمانشاه

صبح امروز خبری مبنی بر خودسوزی فردی مقابل بنیاد شهید کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شد. آنطور که مسئولین بنیاد شهید می گویند، اختلافات خانوادگی علت این ماجرا بوده است.
ماجرای یک خودسوزی در کرمانشاه
آفتاب‌‌نیوز :

اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع این حادثه در صبح امروز(19 خرداد)، گفت: همکاران اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و این فرد را به مرکز درمانی منتقل کردند.

آزادی افزود: هم اکنون این فرد به بیمارستان امام خمینی(ره) که ویژه مصدومان سوختگی است منتقل شده و تحت درمان است.

مصدوم در بخش بستری است

دکتر جواد امینی سامان رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه هم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به انتقال این مصدوم به این بیمارستان، گفت: به محض ورود مصدوم به بیمارستان اقدامات اولیه درمانی توسط همکاران بیمارستان صورت گرفت.

وی افزود: هم اکنون این مصدوم در بخش بستری است و فعلا نیازی به بستری شدن در ICU پیدا نکرده است.

امینی سامان در خصوص درصد و درجه سوختگی این مصدوم گفت: اظهار نظر در این باره باید پس از معاینه دقیق توسط پزشکان متخصص صورت گیرد.

علت خودسوزی چه بود؟

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: این جانباز ۱۵ درصد، چند روز گذشته برای دریافت وام به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه مراجعه کرده بود و در حالی که نوبت وامش نبوده، اما با پرداخت وام به او به او موافقت شده و فرم های دریافت وام را به او داده‌اند تا تکمیل کند.

عسگری با بیان اینکه ظاهرا این جانباز در خانه درگیری‌هایی با همسر خود داشته و علت حادثه هم اختلافات خانوادگی بوده، افزود: گواه این مدعا اینکه روز بعد همسر این جانباز به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه مراجعه کرده و از آنها می‌خواهد تا به همسرش هیچ وامی ندهند.

وی ادامه داد: صبح امروز(19 خرداد) این جانباز بدون هیچ اطلاعی مقابل بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه اقدام به خودسوزی می کند که بلافاصله وی را با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین